Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netop lanceret et større projekt, hvori der et langt timer og kroner. Feed back modtages med stort tak:-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle,

Har netop lanceret www.luksusbaby.dk og vi havde en helt fantastisk åbning. Virkelig:-) men forbedringer findes altid vil altid gerne modtage de gode kommentarer fra jer.

De bedste hilsner

Morten Kjær
stifter af
www.Luksusbaby.dk
www.Chilismagning.dk
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luksusbaby.

Rigtig fin webshop, uden tvivl lagt en masse tid i den :).

Nogen små bemærkninger jeg gjorde ved at surfe rundt.

- Hvis jeg går ind på et produkt får jeg vist andre produkter jeg kan være interesseret i, her kan jeg IKKE vælge størrelse etc som man kan alle andre steder på hjemmesiden.

- Ved hover på jeres søgefelt bliver feltet 'mørkere' alle andre steder på siden gør i enten teksten hvid, eller markere området med en baby blå farve, jeg vil anbefale at bruge den babyblå til at markere søgefeltet også, så er designet mere strømlinet.

- Få tilføjet et par billeder til 'Om os' hvis i ønsker at siden skal fremstå personlig.

- På jeres checkout side, er selve 'Kortoplysninger' gjort grøn, er der en specifik grund til det? Det falder lidt ud af designet, vil jeg mene.

De mere nørdede muligheder

- I checkout udfylder man både postnummer og by, i kan eventuelt gøre sådan at den selv udfylder by hvis brugeren indtaster et postnummer.

- Tilføj muligheden for at hente information udfra telefonnummer i checkout, således tidligere kunder ikke skal udfylde alt én gang til.

- Jeres adresser hedder alle noget i stil med /shop/ det kan i godt få forkortet ned til eventuelt:

luksusbaby.dk/bluser eller luksusbaby.dk/converse osv.

Håber du kan bruge feedbacken, og alt held og lykke :) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 30. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon,

Virkelig en fin tilbagemelding. 1000 tak for den. Alt sammen noteret, og det vil blive gennemgået.

Det kan i den grad bruges:-)

Mange tak for det

Hilsner

Morten
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig en flot webshop :) Jeg har et par input:

- Overvej om du kan bruge en anden skrifttype i stedet for 'Oswald' når det kommer til mindre tekster - skrifttypen kan godt være lidt anstrengende at læse når det eksempelvis er en font-size 15 :) Prøv evt. 'Open Sans' i stedet.

- I din menubar øverst har du alle dine produkter liggende under menupunktet 'Kategorier'. I mine øjne havde det været mere logisk at kalde det 'Produkter'. Men det er måske bare mig :)

- En lille adresselinje og CVR-nummer nederst på siden øger troværdigheden :)

Men ellers er der virkelig ikke noget at sætte en finger på - supersmuk side :) Skal du ikke ind hos Partner-Ads og oprette et affiliate program?

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Tilmeldt 30. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Thomas,

Virkelig brugbare tilmeldinger man får herinde. Fantastisk seriøst og brugbar. Alt sammen bliver taget med og garanteret også meget brugt...

Håber jeg kan gengælde den anden vej på et senere tidspunkt.

De bedste hilsner

Morten

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske lidt nørdet :

Hvis man vil lægge flere stk i kurven end der er på lager får man en popup der siger at det overstiger varelager,

det kunne gøres endnu bedre, ved at fortælle hvor mange der er på lager, så man ikke skal gætte,

eller justere antals-scrolleren således at man ikke kan vælge flere end der er på lager.

ellers en flot shop - har bare ingen babyer længere - desværre

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 30. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Super og tak for set. Du har da helt ret:-) jeg giver det videre...

De bedste fra
Morten

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I kunne også lave en feature hvor brugeren indtaster/vælger størrelse og køn, hvorefter det gemmes og man får så vist alle de varer der findes i den str. og/eller str. er forudvalgt hver gang der tilgåes en ny vare.

Det skal naturligvis være sådan det kan slåes fra og ændres løbende, og uden man iøvrigt skal registrere sig.

Den kunne så udvides således at den automatisk skiftede beregnet udfra indtastningsdato og nuværende dato. Eller der advares om at str. er x dage gl. vil du ændre?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 30. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Super sej ide:-) forhører mig lige ved webmasteren:-))

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et sidste bøvs herfra:

Siden Om os trænger til en tekstgennemgang - ikke på grund af stavefejl, men rent grammatisk er det langt fra i orden, der er spring i nutid og datid og for mange tillægsord, som for læsevenlighedens skyld bør stryges.

Jeg kan godt gennemgå den for jer, hvis I mangler en uvildig til at finpudse lige netop den side.

Og som du nok har læst andre steder: Tekst er guld ifht Google, og derfor vil jeres produktsider nyde godt af at få fyldt mere tekst på hvert enkelt produkt.

Til sidst: Kemi og farver - flere og flere bliver bevidste om skadelige stoffer i tøj, og hvis jeres produkter ikke indeholder noget "grimt" er det altid godt at skrive, og hvis man også kan skrive at det ikke er lavet AF børn, men TIL børn er det også et plus.
Alle disse bløde værdier, som I kan tilsætte produkterne, vil være med til at lette valget for forbrugeren, og øge omsætningen.
Selvfølgelig skal man ikke skrive mere end man kan stå inde for, men der er sikkert en masse oplysninger der for jer virker åbenlyse, det gør det ikke for den almindelige forbruger.

I skal nok få held med shoppen - god vind herfra 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)