Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Token not valid" Paypal og shopify ekspress checkout

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 22
Fra  By Krohn Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop hos shopify, og bruger Paypal Ekspress Checkout på siden. Det har fungeret upåklageligt indtil i går, hvor jeg pludselig ikke kan gennemføre betalingerne via shopify.  

Når jeg forsøger at hæve pengene fra kundens konto får jeg følgende fejlmeddelse: "We failed to capture 179.00 DKK. Token is not valid". 

Jeg har forøgt at deaktivere Paypal Ekspress Checkout via shopify, og aktivere den påny, desværre uden held. Det må være et problem i Shopify, da jeg godt kan trække pengene, hvis jeg logger direkte på paypal. 

Er der nogen der har oplevet lignende? 

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Hvis du først prøver at deaktivere, og derefter igen logger ind på paypal(gennem shopify), så skulle det nok gerne virke :-)
Ellers kan jeg anbefale shopify.com/support, de er klar 24 timer i døgent på både telefon og chat, og så er de super flinke.

Held og lykke med det, og god lørdag aften. 

 

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

MiklasKroager:

Hej Louise,

Først logger du ud af paypal, gå tilbage til siden og deaktiver, klik på "Use different credentials" og login påny - det plejer jeg at gøre.
Ellers kan jeg anbefale shopify.com/support, de er klar 24 timer i døgent på både telefon og chat, og så er de super flinke.

Held og lykke med det, og god lørdag aften. 

 

Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 22
Fra  By Krohn Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miklas,

Jeg har forsøgt at deaktivere uden held, men ikke klikket på  "Use different credentials". Det må jeg forsøge med det samme. 

Var faktisk ikke klar over, at de har 24 timers support. Den info er guld værd lige nu hvor der er langt til mandag. 

Mange tak :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)