Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan banken trække pengene tilbage?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For 14 dage siden bestilte jeg en vare til 1.100 kr, men efter modtagelsen skrev jeg til sælger at jeg ønskede at benytte mig af fortrydelsesretten på 14 dage, og har sendt pakken retur, har kvittering på sælger har modtaget den, og sælger har selv skrevet den er blevet modtaget. 

Der er nu gået næsten 14 dage og har været i kontakt med sælge, som tidligere på ugen havde lovet, at overføre pengene tilbage samme dag i denne uge, men kan ikke se nogen overførsel endnu. Det er fra en dansk internet shop.

Hvad gør jeg så nu? Kan jeg kontakte banken? Har billeder og mail på kvittering, mails mellem mig og sælger..

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan har du betalt ?

Korttransaktioner kan banken hjælpe med, men ikke bankoverførsel.

Men, skal du ikke give dem lidt mere tid inden du handler..

Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kontakter banken og beder om en blanket til indsigelsessag hvis det er korttransaktion. De fleste af de større banker har blanket til udfyldelse på deres hjemmeside..

Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har betalt med VISA på hjemmesiden.. Synes 14 dage er tid nok har endda skrevet med sælger og han lovede at overføre i tirsdags de er stadig ikke på kontoen..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

MG90:
Der er nu gået næsten 14 dage

Snarest og senest 14 dage er fristen. Så «næsten» er ikke nok. Når fristen er overskredet så ryk sælger. Hvis ikke det hjælper så klag til forbrugerombudsmanden eller inkasso...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MG90:
Har betalt med VISA på hjemmesiden.. Synes 14 dage er tid nok har endda skrevet med sælger og han lovede at overføre i tirsdags de er stadig ikke på kontoen..

Ja, du har dit på det rene så ingen problemer der.

Men, der kan jo være nogle uforudsete hændelser der gør at sælger ikke har nået det endnu.

Du kan jo lige give ham en mail mere, hvor du fortæller at du laver en indsigelse, hvis ikke de står på din konto på f.eks tirsdag.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)