Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min betalte skat

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg vil ændre i min forkudsopgørelse, da jeg netop har stiftet enkeltmandsvirksomhed, så vil høre om dette:

- jeg vil fx forkudsopgøre at jeg forventer et overskud på 10.000 i resten af 2014, får jeg så 3 rater af skat jeg skal betale i sept., okt., og november?

- Jeg prøvede at ændre i min forkudsopgørelse, men skat kom med meddelsen at fordi jeg havde ændret markant i min forkudsopgørelse ville de have jeg skulle taste min betalte skat ind, til dato. - hvor kan jeg finde disse tal?
 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er heldig, så står det på din sidste lønseddel. Alternativt kan din hidtidige arbejdsgiver oplyse det. Jeg formoder, at du har været lønnet indtil nu? 

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sku rigtigt nok, mange tak. 

Men hvad gør det så mht min træk% at hvis vi siger jeg har tjent 35.000 i år, og vil ændre min forkudsopgørelse fra 45.000-80.000? Samtidig med det hvad gælder det for mht skat i enkeltmandsvirksomhed, og forkudsopgøre til at tjene 10.000 der? har de 10.000 ikke også betydning for min personlige forkudsopgørelse 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg husker, kan du indtaste oplysninger og se, hvad der ville ske, hvis du godkendte dem. Dette, før du godkender dem. Så kan du eksperimentere lidt med det først.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)