Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale en god Magento programmør?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det er en jungle at finde en god, pålidelig Magento programmør, der tager en rimelig pris og svarer hurtigt. Er der nogen, der kan anbefale en?

Hvad koster det ca. at få konfigureret en helt ny Magento webshop med alle de almindelige funktionaliteter?

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Læg opgaven i udbud blandt Aminos Freelancer, når du har brug for hjælp med webshop, programmering og andre opgaver. Det er fleksibelt, gratis og helt uforpligtende, og det er 100% op til dig om du vil vælge en vinder.

Læg opgaven i udbud.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har gode erfaringer med Mikael fra www.devilfish.dk 

Ham har jeg foriøvrigt "fundet" herinde :)

Hilsen Morten

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mette SJ:

Det er en jungle at finde en god, pålidelig Magento programmør, der tager en rimelig pris og svarer hurtigt. Er der nogen, der kan anbefale en?

Cool, dine krav er: Kvalitet, Pris og tid.

Du kan kun få opfyldt 2 af dine krav. - Hvilke er vigtigst for dig ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Argh, der er jeg nu ikke enig, der findes garanteret nogle, der opfylder alle 3, det er bare spørgsmålet, hvor de er! Jeg skrev også rimelig pris, ikke billig! :-) Men derudover er kvalitet nu mit vigtigste krav, jeg vil bare ikke snydes og fx betale 3 timer for noget, der reelt kun tager 1/2 time.

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tusind tak for tippet! Jeg har kigget på hans hjemmeside, det ser meget fint ud, ham vil jeg bestemt overveje! Det er guld værd for mig at vide, at andre kunder er tilfredse, da jeg har mange erfaringer for, at leverandører ikke altid lever helt op til det, de lover! :-)

Fra Odense
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Ja det er ikke altid helt gennemskueligt. Du er velkommen til at kontakte mig. Vi tilbyder netop løsninger indenfor Magento området til fornuftige priser, men alt afhængig af behovet mm.

Jeg har mail : spenner@zyberland.dk 

Venlig hilsen

Peter Spenner

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kvalitet, tid og økonomi kan vi sagtens klare, selvfølgelig kan det lade sig gøre at forene, det er et spørgsmål om hvilken time pris man tager, men klart hvis man tager 6-800 kr. pr. time+moms så er det svært at få de 3 ting til at passe sammen, og en normal shop vil koste 30.000 kr.+/-

Men fordi en programmør tager en høj timeløn, så behøves han jo ikke være bedre, det er ikke hans timeløn der gør ham god, men hans arbejde.

Jeg har sendt dig et bud Mette, skriv hvis du har brug for hjælp.

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Little Lights Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

jeg kan godt lave en fin webshop til dig Magento. Hvis du vil se et resultat af hvad jeg kan, kan du klikke ind på http://littlelights.dk. 

Mvh.

Lars

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)