Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Placering på Google

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en lille webshop, og har arbejdet en del med at SEO optimere den. Samtidig har jeg har River Online på i en periode, et super godt firma til at hjælpe en på plads med SEO, links mm. Jeg kan helt klart se, at det som de har sat i værk har hjulpet til større synlighed på nettet. Desværre har min lille webshop ikke råd til fortsat at arbejde sammen med dem, men det kommer helt klart igen.

Lige nu er jeg ved at få lavet en ny webshop som er mobil, ipad og computer venlig, hvad min nuværende webshop desværre ikke er.

Jeg kender fra River Online min placering på Google, men vil også gerne kunne følge den, og stille krav til dem som levere min webshop, så jeg ikke mister de gode placering, nogle af mine søgeord har.

Summa summarum: Hvordan kan jeg se, hvordan jeg er placeret på google mht. crocca.dk og mht. hvor god scorer de enkelte søgeord har ift min forretning?

En rigtig dejlig dag til jer alle, håber der er nogle af jer, som vil byde ind:-)

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 14
Fra  www.sweetlips.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Crocca

Selv bruger jeg CuteRank som er 100% gratis ved en side. 

Skal du kunne se flere sider, skal du op med pengepungen. 

Det virker til mit behov helt perfekt. Jeg bruger den til fem forskellige webshops.

Jeg har prøvet at kontrollere de ranks den siger man har med Crome i Inkognito tilstand, og den er altid spot on!

Prøv den, du vil ikke kunne undvære den!

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tusind tak for hjælpen, det vil jeg prøve af:-)

God weekend

Fra København
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Fra  prXpress Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Crocca:
Hvordan kan jeg se, hvordan jeg er placeret på google mht. crocca.dk og mht. hvor god scorer de enkelte søgeord har ift min forretning?

Google Webmaster Tool under punktet 'søgetrafik' viser på hvilke søgninger, som folk kommer ind på din side fra - også hvor mange gange folk har søgt på den søgeterm, og hvor mange der har valgt at klikke på dit link. Det er uundværligt for SEO. Du skal dog have det tilknyttet dit website, men det er gratis, og ofte noget din webudvikler kan gøre for dig uden beregning.

Google Trends viser hvor mange der søger på hver enkelt term.

Google Analytics viser hvor mange besøgene der kommer til dit website, og hvilke sider, der er mest populære.

Og så kan du helt manuelt under privat browsing (eller Google Chromes 'incognito') søge og se hvordan dit website ligger på forskellige søgninger. Din browser husker nemlig hvad du har søgt på tidligere, og bliver individuelt tilpasset dig, så dit website formentligt ligger højt placeret, når du søger fra din egen computer.

Er du eksempelvis et malerfirma placeret i København, bør du fx ligge højt på "malerfirma københavn"-søgninger. Her har jeg fx hjulpet et firma til den højeste placering.

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres tilbagemeldinger:-).

Jeg vil lige dele en yderligere positiv oplevelse jeg har haft med River Online... Jeg modtog en mail fra Jesper fra River Online. Han skrev at jeg kunne få opsat 20 gratis søgeord, så jeg kunne følge min Google placering dagligt, på en rapport fra dem... Hvor er det dejligt med en sådan service. At de samtidig udbyder forskellige gode gratis kurser i SEO, Adwords og Facebook annoncering, for sådan nogle som mig, som ikke er stærk i de områder, er endnu mere positivt.

Rigtig god søndag til jer alle

crocca.dk

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Crocca:

Jeg kan helt klart se, at det som de har sat i værk har hjulpet til større synlighed på nettet. Desværre har min lille webshop ikke råd til fortsat at arbejde sammen med dem, men det kommer helt klart igen.

Det forstår jeg ikke, øget synlighed er intet værd i sig selv hvis ikke det øgede antal konverteringer bidrager positivt til omsætningen.

Du kan meget let måle dine konverteringer via google analytics på de søgeord de har hjulpet dig med. Du skulle meget gerne tjene mere end hvad optimeringen har kostet dig. Hvis nej skal du gentænke din SEO strategi.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)