Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce spørgsmål

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg er ved at lave en webshop i wordpress/woocommerce og i den forbindelse har jeg nogle, sikkert ret simple, spørgsmål, som der garanteret er nogen her der kan svarer på:)

1. Betalingsmodul. som jeg forstår det skal jeg have en aftale med en formidler samt et betalingsmodul, er det korrekt? er ved at lave en aftale med Nordea og Quickpay, men er der andet jeg skal bruge her for at kunne modtage de mest gængse kreditkort?

2. Hvor finder jeg et godt skin/layout? Vil meget gerne slippe af med blog-delen, da jeg ikke skal bruge det, men de skins jeg kan finde er ikke særligt egnede til en shop. vil gerne betale for det.

3. Kan man indsætte en billedslider på forsiden? vil gerne vise vores produkt katalog på forsiden af sitet, men er ikke sikker på om det er muligt, og om det ligger i et skin/layout, en plugin eller lignende.

Pft.

-Kim

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim.

1. Du skal have en indløsningsaftale med f.eks. Nets og en betalingsgateway som f.eks. quickpay.

2. Woothemes som står bag woocommerce har en selv en del temaer som fungerer 100% med woocommerce, både gratis og betalte. Elegant themes har også temaer som er woocommerce kompatible. Hvis du gerne vil af med blog-delen, så er det bare et spørgsmål om ikke at bruge den... 

3. i forhold til billedslider med produkter, så har woothemes indbyggede shortcodes som kan hjælpe med dette. Bruger det selv.

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

tak for hurtigt svar:)

Ok, men hvordan fjerner jeg blog delen?

Ift betalingsdelen synes jeg at jeg læste at det kostede en formue at få en sådan aftale, men quickpay skal kun have 150 kr om måneden og Nordea, som jeg formentlig laver en aftale med koster heller ikke alverden. er der noget jeg har misforstået eller overset?

Pft

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

I forhold til betalingsløsninger så kan du måske få lidt hjælp i dette blogindlæghttp://kraes.e-conomic.dk/betalingsloesning/

Deri forsøger jeg at besvare de spørgsmål, der typisk melder sig, når man skal begynde at tage imod betalinger online. Jeg synes, det giver et godt overblik i hvert fald :)

Kort sagt: Hvilke indløsningsaftaler du skal have, afhænger helt af, hvilke kort du vil tage imod. Og det afhænger nok igen lidt af, hvilke markeder du vil sælge til, og hvor seriøs du er med forretningen.

Fyr endelig flere spørgsmål af, hvis det er - så skal jeg gerne forsøge at hjælpe :)

/Heine 

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du slår bare kommentarer fra og lader være med at lave indlæg :) Du kan se hvordan jeg har gjort det på www.worldofstickers.dk Her er der ingen blog.

Ja, Nets er ret pebret... Hvis du laver en aftale med Nordea er det jo kun Nordea e-betaling du kan tage i mod. Så vidt jeg ved er der ikke inkluderet f.eks. dankort da Nets har rettighederne her. Du kan selvfølgelig tilknytte en paypal-aftale så du også giver mulighed for f.eks.  visa og mastercard. 

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tak for jeres feedback.

Snakkede med Nets i går og de sagde at jeg kunne lave en aftale med Nordea på alle slags kort, men jeg har endnu ikke hørt fra dem.

Mette, dit site ser rigtig fint ud og det er også det jeg gerne vil frem til. Så jeg skal hvis bare have fundet ud af at slå kommentarerne fra.

Tak for hjælpen.

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Kim :) Det lyder spændende med Nordea. Du må da gerne lige give lyd når du har hørt noget. 

Har du brug for hjælp til woocommerce kan du fange mig her på amino eller på mette@startupsupport.dk.

God weekend.

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Mette også skriver, er der masser af gode temaer som er bygget til WooCommerce. Du kan blot Google WooCommerce theme, så burde der komme en masse frem. Ellers kan du kigge på WooThemes hjemmeside eller themeforest.net, hvor du kan søge efter masser af WooCommerce temaer. Nogle bedre end andre. :D

Med hensyn til at fjerne blog er det ikke noget problem. Men det kan være en god idé at have en blog tilknyttet sin webshop, da det giver dig mulighed for at skrive om ting, der omhandler din forretning. Google elsker indhold, så det kan lokke nogle ekstra kunder ind i butikken med en aktiv blog.

Jeg har selv opbygget en webshop via WooCommerce, og det kan godt være lidt hårdt arbejde, da du selv skal finde ud af, hvordan alting virker. Men det kan nu også være sjovt i sig selv, det handler nok lidt om, hvad man helst vil bruge sin tid på. Jeg har selv skrevet en guide til WooCommerce ud fra de erfaringer. Hvis du er interesseret, kan du læse den her.

3. Du kan sagtens indsætte en billedeslider på forsiden. Der findes virkelig mange temaer, som er bygget op på den måde. Det er meget forskelligt, hvad disse temaer koster. Men du burde kunne finde et flot et uden at bruge mere end 500 kr. Det er i hvert fald mit indtryk.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)