Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Google Analytics til Universal Analytics

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil opgradere til Universal Analytics og skal i den forbindelse redigere brugertilladelser. Af uransagelige grunde oprettede jeg mig i sin til med gmailadresse som jeg ikke længere har:

De to sekundære kan redigeres, men ikke den primære. Hvor og hvordan gør jeg det? Man bliver jo kastet rundt mellem Analytics, Google og Google+, så jeg er helt rundforvirret.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg ved ikke helt om det er denne løsning, du efterspørger, men nu giver jeg dig den i hvert fald - så må du se, om du kan bruge den Smile

Du kan - så vidt jeg ved - ikke ændre den primære emailadresse, så der må andre metoder til.

Sådan gør du:
1.Opret en ny Google-profil med din nye emailadresse (hvis du ikke allerede har gjort det).
2.Gå ind på Google Analytics.
3.Vælg linket "Administrator" i toppen af siden.
4.Vælg linket "Brugeradministration" i menuen til venstre.
5.Indtast emailadressen på din nye Google-profil under "Tilføj tilladelser for:" og klik alle check-boxe i "Læs og analysér"-rullemenuen.

Så har du - igen såvidt jeg ved - fået en ny bruger der kan alt det, som du efterspørger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, Bjarne.

Bjarke Klüwer:
5.Indtast emailadressen på din nye Google-profil under "Tilføj tilladelser for:" og klik alle check-boxe i "Læs og analysér"-rullemenuen.
Når jeg så skriver kurt@danacord.dk får jeg beskeden: "Bruger er allerede føjet til på kontoen".

kurt@danacord.dk er den mail jeg har angivet som alternativ.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

KlaMus:

Når jeg så skriver kurt danacord.dk får jeg beskeden: "Bruger er allerede føjet til på kontoen".

kurt danacord.dk er den mail jeg har angivet som alternativ.

Lav evt. en ny emailadresse, som du kan bruge som ny alternativ emailadresse, og give kurt@... sin egen Google-konto.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 At angive en alternativ emailadresse tvinger mig jo ud  i(?) at oprette an hotmail á la kurt@hotmail.com og det er jo ikke holdbart i længden. Jeg ønsker at kurt@danacord.dk skal være min primære adresse.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)