Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En der kunne bruge en multimediedesigner?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mit navn er Mie Louise Højbak Christensen og jeg er nyuddannet multimediedesigner.

Lige nu sidder jeg i den situation at jeg mangler et sted at arbejde, og vil derfor gerne høre om nogle af jer kunne hjælpe mig.

Jeg bor i Odense og køre gerne rundt på fyn eller trekantsområdet. Jeg har mine spidskompetencer inden for det grafiske, men kan også lave hjemmeside via HTML og CSS. Har en smule kendskab til CMS systemer.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig. 

Hilsen Mie (:

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav en hjemmeside hvor du kan præsentere hvad du kan - så bliver det nok nemmere at sælge dig selv og dit arbejde.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mie

Vi skal ikke bruge en fastansat, men leder efter en som for små penge har lyst til at lave en animation til vores website...

Jeg ved ikke om dette laves i flash, html 5 eller hvad søren det hedder... men du ved noget der bevæger sig og som kan illustrere en funktionalitet i vores produkt.

Vi kan som sagt ikke bruge ret mange penge på det, men hvis du ikke har et fast job endnu kunne det måske være noget for dig (?).

Animationen skal vare i maksimal 30 sekunder.

Og jeg kan sagtens beskrive hvad den skal kunne vise. Men du skal designe den, figurer mv., samt kunne lave den så vi kan ligge den ud på vores site.

Hvis du også kan designe sitet samt lave html til den (vi skal ikke bruge et cms system), vi ændrer sjældent på teksten.

Ja, så kan vi betale 5.000 kr + moms.

Hvis du er interesseret så send mig gerne nogle eksempler på noget du har designet på jb@officient.dk

Dbh

Johan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)