Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler akut leverandør til spilæsker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Schønemanns Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner.

Jeg står i den knibe at vi mangler spilæsker til vores varer fra webshoppen, men de store spillere på markedet, DS-Smith, Uni-emballage, Petersons packeging mf. sjufter vores henvendelser. Vi har talt med flere af dem for at få deres udspil til hvilken løsning de vil foreslår, og hver gang tager det dem en måneds tid at beregne en pris, men de kommer aldrig med den kvalitet vi ønsker. Hvilket efterhånden gør at de 3 måneder vi havde at løbe på er opbrugt. (Problemet er ikke at vi ikke vil betale for den gode kvalitet, men de kan åbenbart ikke levere det)

Det vi har behov for er spilæsker med Bund og låg i rigtig god kvalitet. Matsorte i mål: Låg: 500mm bred, 70mm dyb og 40mm høj. Bund: CA.500mm bred, ca. 70mm dyb og 20mm høj. Hvilket stort set er samme mål som til en rigtig stor kokkekniv... For den rette person giver det jo sig selv at bund og låg skal være lidt forskellige i størrelse, dog på nær højden;-) I første omgang mangler vi 100 stk. Derefter 1000 om året...

Har i nogle foreslag til hvem der laver det?

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og kontakt Smurfit Kappa.

Ved ikke om de kan lave så lille et parti (100 stk), men det er  et forsøg.

Held og lykke med projektet!

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Du kan også prøve GEMINI Koncept Huset A/S. Jeg ved at de laver virkelig mange specielproduktioner af æsker. Jeg ved dog ikke om det kun er fra Østen de gør det, for så er antallet nok for lille.

Du kan finde deres kontakt oplysninger på www.gemini.dk og det er nok Jesper Rudbeck du skal spørge efter.

Jeg håber du får fundet det du søger og held og lykke med det hele.

Mvh Brian
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)