Jeg har i dag modtaget en mail fra Krak/Eniro hvor de skriver at de ikke vil annullere den faktura de har sendt til mig. Det er også fint, men det der gør mig sur, er at jeg aldrig har bedt om at få tilsendt en faktura. Deres begrundelse for at fastholde aftalen er at jeg har snakket med en af deres telefonsælgere d. 11. juli, men helt op til d. 28 stillede jeg stadig spørgsmål til hvor mange klik de forskellige søgeord havde om måneden osv. Jeg har muligvis sagt ja til at få tilsendt et tilbud men har aldrig sagt ja til at indgå en bindende aftale eller modtage en faktura. Det er af rent princip nu, før i dag ville jeg have annulleret fakturaen og så evt. indgå en aftale med dem, når moms og andre kedelige regninger var betalt men det her kan jeg simpelthen ikke arbejde med. Jeg går selv rigtig meget op i at mine kunder skal være tilfredse, så jeg får det helt dårligt når jeg ser firmaer behandle deres kunder sådan her. Har i nogle gode råd til hvordan jeg kan få dem til at stoppe? Med venlig hilsen Patrick Kronholm |
Det er noget øv, jeg ville bede dem om at fremsende dokumentation på at du har godkendt en aftale med dem.