Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fra enkeltmands til aps

Side 2 ud af 7 (66 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg - og alle andre godkendte revisorer - kan lave den og rådgive dig i øvrigt 😄

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at sende mig en personlig besked, så kommer jeg tilbage til dig.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

glenn007:
dog et par sprgs. , havde du mange aktiver i form af firmas biler osv. siden du valgte skattefri omdannelse.

Ja, både biler og et pænt stort datacenter :)

Jeg kan se du er i gode hænder i tråden, jeg er bare lægmand i denne sammenhæng :)

Stor hilsen
/Brian 

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 62
Fra  Boserup VVS Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har sendt dig en besked. giv besked om du har modtaget den for er ikke sikker på om den blev sendt korrekt.

/glenn

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn

glenn007:
jeg har sendt dig en besked. giv besked om du har modtaget den for er ikke sikker på om den blev sendt korrekt.

Et lille hint til debatten her på Amino, det gør det meget lettere for alle at følge debatten hvis du bruger citat-funktionen når du svarer på indlæg. Eller som her hvor du helt klart skriver til en bestemt, men vi kan ikke se hvem du svarer og det kan give lidt forvirring :)

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 62
Fra  Boserup VVS Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Reinhold Jensen:

Et lille hint til debatten her på Amino, det gør det meget lettere for alle at følge debatten hvis du bruger citat-funktionen når du svarer på indlæg. Eller som her hvor du helt klart skriver til en bestemt, men vi kan ikke se hvem du svarer og det kan give lidt forvirring :)

De bedste hilsner
/Brian 

det er modtaget, og afprøvet. jeg prøver at huske det hver gang  ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har modtaget og svaret på din besked.

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 62
Fra  Boserup VVS Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille update til jer alle.

jeg har netop talt med min bank og de godkendte at jeg måtte bruge min eksisterende bank konto til det nye aps. de skulle bare have ejerbogen og registrerings beviset når selskabet var oprettet. så to fluer med et smæk, gratis og nemt ;)

idag er jeg glad for min bankrådgiver  ;)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Interessant trådWink

Skattefri virksomhedsomdannelse kan kun ske i perioden fra den 1/1 - 30/6 i kalenderåret.

Skattefri virksomhedsomdannelse er reelt ikke skattefri, men derimod kun et spørgsmål om at udskyde skattebetalingen.

Skattefri virksomhedsomdannelse er reelt kun relevant, hvis der er større skattemæssige avancer ved salg af aktiver fra enkeltmandsvirksomheden, normalt overstiger indkomsten incl. avancer topskattegrænsen. I modsat fald er det kun at afregne skatten i forbindelse med omdannelsen.

Bare lige et hurtigt input.

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattefri eller skattepligtig omdannelse. Der skal altid udarbejdes en vurderingsberetning og i visse tilfælde, skal der også foreligge en revideret åbningsbalance.

Side 2 ud af 7 (66 indlæg)