Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, hvilket program ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i 10 år drevet en enmands vikrsomhed, hvor jeg importerer et produkt til videresalg her i DK.

Jeg har indtil nu brugt WORD + EXCEL til mine "administrative" opgaver, men jeg ønsker noget bedre, en samlet løsning der bare virker for min type virksomhed

Det skal kunne følgende :

  • Tilbud – ordrebekræftelse - fakturafølgeseddel
  • Plukseddel
  • Lave bestillingsliste til leverandør, samlet fra alle ugens bestillinger. (Vi bestiller en gang hver uge).
  • Hvis noget er i restordre, skal faktura/følgeseddel kunne udskrives med de vare der er klar. Det resterende der er i restordre, skal kunne udskrives senere
  • Udskrive til Pacsoft
  • Lagerstyring
  • Advarsel ved minimums antal på lager
  • Trække priser/beskrivelser fra EXCEL fil. Leverandør laver prisliste som EXCEL fil + jeg har danske "beskrivelser" i en EXCEL fil til hvert varenummer.
  • Kunne håndtere ca 20.000 varenumre
Jeg bruger den "gamle" webshop løsning fra SCANNET til private kunder. Resten, som er det meste, bliver solgt B2B.
Jeg ønsker program/programmer som er simple, og ikke "over kill" til mit formål. Og gerne med mulighed for lokal support (trekants området)
Tak 

 

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en god forretning, så er jeg ret sikker på du med fordel kan få lavet en skræddersyet online platform.

Jeg har selv gjort dette flere gange og du sagtens for lavet det du snakker om for omkring 15.000,- på under en måned.  

Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Die Deutsche

Jeg er mest interesseret i en offline løsning, da jeg rejser meget, og er en del offline + døjer med dårlige internetforbindelser.

Og programmet behøver jo ikke være nyeste model "2014", da det er ret simple ting jeg ønsker Smile

Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg prøver igen :-)

Jeg har i 10 år drevet en enmands vikrsomhed, hvor jeg importerer et produkt til videresalg her i DK.

Jeg har indtil nu brugt WORD + EXCEL til mine "administrative" opgaver, men jeg ønsker noget bedre, en samlet løsning der bare virker for min type virksomhed. 

Det skal kunne følgende :

  • Tilbud – ordrebekræftelse - faktura – følgeseddel
  • Plukseddel
  • Lave bestillingsliste til leverandør, samlet fra alle ugens bestillinger. (Vi bestiller en gang hver uge).
  • Hvis noget er i restordre, skal faktura/følgeseddel kunne udskrives med de vare der er klar. Det resterende der er i restordre, skal kunne udskrives senere
  • Udskrive til Pacsoft
  • Lagerstyring
  • Advarsel ved minimums antal på lager
  • Trække priser/beskrivelser fra EXCEL fil. Leverandør laver prisliste som EXCEL fil + jeg har danske "beskrivelser" i en EXCEL fil til hvert varenummer.
  • Kunne håndtere ca 20.000 varenumre
Jeg bruger den "gamle" webshop løsning fra SCANNET til private kunder. Resten, som er det meste, bliver solgt B2B.
Jeg ønsker program/programmer som er simple, og ikke "over kill" til mit formål. Og gerne med mulighed for lokal support (trekants området)
Tak 
Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der kan faktisk udvikles egentlige systemer i Microsoft Office-pakken. De enkelte applikationer (Word, Excel, Access, Outlook) kan integreres. Ved anvendelse af VBA (programmeringssproget i Office) kan mange funktioner automatiseres.

På den måde kan der udvikles et system, der er skræddersyet til dit behov.

Mvh

Peter Braagaard

Fra Glostrup
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 33
Fra  myBiss ApS Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jpon,

myBiss kan opfylde 90-95% af dine krav, skriv venligst til info@mybiss.dk for yderligere information hvis du stadig er søgende :)

Hilsen

myBiss

Fakturering, projektstyring, timeregistrering, opgave og aktivitetsstyring og meget mere..

http://www.mybiss.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)