Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideen er fundet, udvikler søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Hej amino!
Jeg har idag gået og tumlet lidt med mine egne problemer for at finde ud af hvad jeg kunne gøre ved dem, og pludselig kom jeg på den gode ide!
I min verden er det en ide som helt sikkert vil kunne hjælpe andre end mig selv, og i virkeligheden nok en stor del af befolkningen!
Jeg har tænkt mange tanker om ideen, men søger i virkeligheden en samarbejdspartner som kan hjælpe mig med at få brainstormet den færdig!
Ydermere vil du skulle hjælpe med at udvikle app'en så det forventes at du har 100% styr på dette, da jeg fatter klejne af it udvikling!
Jeg har desværre ingenting at tilbyde på nuværende tidspunkt, men hvis du har tid og lyst til at hjælpe med ideen, kan vi jo altid snakke om hvordan et forhåbentlig fremtidigt overskud skal fordeles!
Med alt respekt, så søger jeg ikke en ung knejt der har leget med java et par timer, men en som virkelig har styr på alt! Det bliver en omfattende app! Men et stort hjælpe værktøj for forbrugeren af det!
Jeg håber at der vil komme nogen seriøse bud,
Henvendelse her i tråden, eller på mami4623@gmail.com
Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sylvest90:
Jeg håber at der vil komme nogen seriøse bud,

Det er desværre nok for meget at forvente med de informationer du har givet på nuværende tidspunkt.

Der mangler mange informationer til, at jeg som udvikler skal blive interesseret i din idé. Læs evt. denne artikel:

http://www.amino.dk/blogs/strongpeople/archive/2013/09/29/scor-en-programm-248-r.aspx

Og skriv så mange informationer ned om din idé som muligt - du behøver ikke afsløre vigtige forretnings hemmeligheder, men der skal være nok til at programmøren bliver hooked på idéen.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der bliver sagt her i tråden.
Du er nød til at beskrive din idé før du kan forvente en interesse.

Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det går nu ellers fint med henvendelser på mailen, men tak for informationen:)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sylvest90:

Det går nu ellers fint med henvendelser på mailen, men tak for informationen:)

Det siger mere om de folk der henvender sig end din "ide" :p

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)