Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en fair producent pris pr. skjorte?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er sidder og forhandler med nogle leverandører omkring hvilke priser der er acceptable ift. deres produktionsomkostninger. Jeg vil ikke tages ved røven så jeg har snakket med nogle forskellige og presset nogle længere ned i pris end hvad de kan, men jeg kunne godt tænke mig og høre hvilken pris man ca. skal regne med pr. (100% Cotton Skjorte) i tyrkiet eller andetsteds, hvis bedre. En pris der også sikrer en at man får ordentlig kvalitet. Også hvor ville i foreslå at få produceret ens første bestilling?

- Kristian

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Pris og kvalitet og mængde hænger sammen..   Du bliver nødt til sætte dig mere ind i skjorter, før du prøver at forhandle. Eksempelvis har du ikke skrevet noget om gsm, som er afgørende

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er simpelthen for useriøst at spørge på den måde, vi har jo ingen forudsætninger for at svare, når du intet skriver om hvad kvalitet du er ude efter,  Alt lige fra bomuldskvalitetten Oprindelses land) , vævning, knapper perlemor eller plast? ...... osv.  udover det har mængden jo også en stor betydning for prisen. 

Ravn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)