Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbenlyst eksempel! - Facebook annoncer snyder med klik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der andre der har oplevet helt forkerte klik antal på facebook ads?

Jeg ved udemærket godt, at det aldrig tæller det samme som google analytics. Men nu har jeg et lille fritidsprojekt, som jeg prøvede annoncer for 50$ på facebook. Jeg startede den igår eftermiddags. Jeg har hele tiden fulgt med på GA og zopim - pludselig stod der at der var kommet 3 klik på min side (tjekkede hvert 15 min.). Og så tjekkede jeg hvad de havde klikket på, og facebook skrev at det var til min website! Det koste 7,3$ - i dag stod der pludselig 7 klik, og nu er det oppe på 11$ - jeg har endnu engang fulgt med på zopim og GA. Det var med 10 min. mellemrum jeg tjekkede hvor der pludselig var 4 mere. Min GA siger der har være én fra facebook og på min zopim har der slet ikke være nogen, og jeg har heller ikke set dem selv. Min Zopim chat siger en lyd når der kommer en besøgende ind, da jeg har meget få besøgende på dette projekt.

Nu har jeg lukket annonce, da det slet ikke kan betale sig, da jeg har brugt 11$ og fået én besøgende!

Er der andre der har oplevet dette? For dette eksempel er jo helt tydeligt snyd!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må ikke hænge navngivne virksomheder ud. Heller ikke selvom de er store.

Mener der kan være forsinkelse på opdaterngen i google. - Og jeg ved at Zopim kræver noget java-noget på modtagerens computer. Så du kan ikke være 100% sikker på, at alle besøgende registreres af de to.

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg fundet en del indlæg omkring snyd med både google annoncer og facebook. Så mon ikke det går - det kan vi vel lade en administrator om at beslutte!

Men ja, det ved jeg godt. Men 1 ud af 7? når alle andre bliver registreret fint, fx. partner-ads affiliate, google osv. hvor der måske maks er 5% afvigelse.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)