Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din virksomhed sikret?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har planer om at starte en sikringsvirksomhed i nær fremtid.Der er for mange der tror, at fordi et alarmfirma har været forbi og kigge på sikkerheden i jeres firma/hjem.

Måske købte du en alarm gennem dem,så mener du at nu er der nok sikret mod tyve/tyveri,Men i 90% af tilfældene er din virksomhed ikke blevet mere sikker end da der ikke var en alarm.

Hvordan ved jeg det!!! 

Jo. jeg har været tyv i mange år ( 20 år ) og brugt alt min tid på at finde løsninger på hvordan jeg kommer ind i den virksomhed jeg nu havde udset mig.

Det har givet mig nogle kompetencer som mange ikke har,og det vil jeg gerne give tilbage på en god måde til samfundet.

Hvorfor nu det? Jeg fik en længere dom for nogle år siden,og sagde til mig selv at det skulle være slut med alt ulovligt fremover.

Gik i behandling mod Kriminel tankegang,( mange enetimer med behandler ) og har lært at det ikke på nogen måde kan betale sig for mig at være kriminel.

Så nu vil jeg hjælpe jer der ude med at sikre jer mod tyveknægte.

Hvad synes i om idéen?  Er jeg langt ude? Kom med jeres men mening

Hilsen Engaziwa

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke at du kan blive godkendt af Rigspolitiet til at drive sikringsfirma hvis du har været dømt for indbrud, det giver sig selv.

Men tanken er fin nok.

Så det skal du undersøge om du kan først, hvis du kan det, så ville jeg ikke skilte med din fortid som et salgsfremmede middel.

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hagbart

Jeg har tænkt mig at blive konsulent hos et Sikringsfirma ( har et tilbud på hånden ).

Skal ikke godkendes af politiet til at blive konsulent.

Men tak dit svar.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der ikke noget problem, så kom i gang, det er da langt bedre at du hjælper folk istedet for at stjæle fra dem.

Jeg ville dog ikke nævne din fortid, så hellere sige at du har mange års erfaring med at finde de huller som en tyv bruger.

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja.det vil nok gøre en hel del mennesker bange for, om jeg nu kommer tilbage igen og tømmer deres virksomheden/bolig.

Det tager jeg til mig.

Fra glostrup
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes ideen er super fin men !

1. virksomheder skal i dag sikres efter bestemte krav for at kunne forsikres ( Der er lang vej endnu før det er alle der er kommet der til )

det vil sige men kan ikke bare finde på gode ideer, eller det kan man godt men hvis de ting man bruger til at sikre med ikke er godkendte

er forsikringen ikke gældende.

2. Hvis du har et tilbud på hånden har den virksomhed enten ingen godkendelse eller også omgås de reglerne.

3. For at være ansat i en "Godkendt" sikrings virksomhed skal du have en ren straffeattest der skal indhentes en gang om året.

Blot til info

Mvh

Birkelev

   

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birkelev

Tak for svaret.Ja der er mange regler i DK.

Har selvfølgelig undersøgt lidt om reglerne,men det er en lukket fest det der ´godkendt´sikrings virksomhed.

Det selskab jeg skal være ansat i er nok ikke godkendt,Men det holder os ikke fra at komme igang med at sikre folks hjem/firmaer mod tyveri.

Vi er også startet en dialog med et forsikringsselskab, som kan se mulighederne i et samarbejde.

Må se hvad det ender med.

M.V.H

engaziwa

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)