Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigst mulig fragt fra Australien løbende?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info, jeg skal nok informere hvad jeg ender med af løsning :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Jeg endte med at vælge Geodis Wilson og har fået en super service der :-)
Priserne blev lidt bedre, men ved større leverancer er der meget at spare, dog går det hurtigere end hvis jeg brugte mine leverandørs speditører...

Det går åbenbart for godt for DSV da de ville vende tilbage med et tilbud, men aldrig gjorde det ;-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Var det den danske Geodis Wilson afdeling du brugte? 

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja :-)

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 7
Fra  24H Transport Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

tror jeg har en løsning, du måske kan bruge. Du er meget velkommen til at kontakte mig på 72247224.

Mvh

Henrik Holt Christensen

24H Transport

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen alle sammen, endte dog med at finde de ting jeg skulle have hjem inden for i EU i stedet til ca. samme priser, men sparede dermed fortoldningen og en del på fragten.

Mvh.
DéNohr - "If you like it - wear it!"
www.denohr.dk 

Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 42
Fra  www.pakke.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

For eventuelle nye læsere med samme problemstilling vil jeg blot oplyse om, at Pakke.dk ville kunne importere pakkerne fra Australien til DK billigere end de priser der er kommet frem her. Du vil også kunne spare de 160,- kr. i fortoldningsgebyr som PostNord eksempelvis tager, da vi betragter fortoldning som en service (måske er det blandt grundene til at vi ligger på top 3 på Trustpilot). :)

Find selv en pris her:

https://www.pakke.dk/

Med venlig hilsen

Nicolaj / Pakke.dk

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Christiansen

Stop nu lige lidt med at spamme Amino med alle dine tilbud om fragt!  indlæget er jo fra 2014. 

Du kommer til at fremstå total useriøs.

 

Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 42
Fra  www.pakke.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager dette lange for tråden irrelevante indlæg, men her følger svar på tiltale:

Hej Ravn

Her er mit synspunkt:

Jeg bruger selv amino som et opslagsværk eller en opslagstavle. Jeg kan her finde svar på spørgsmål, som kan være svære at finde andre steder.

De svar jeg læser har ofte værdi selv, når de er adskillige år gamle. Jeg har værdsat når forskellige parter opdaterer tråden med nye vilkår, priser osv. fordi det gør det nemt for mig at finde de relevante svar.

Jeg har forsøgt at levere det samme, som jeg selv værdsætter. Jeg har svaret på direkte spørgsmål om priser og oplyst om forskellige procedurer og vigtige detaljer at være opmærksom på. Vel at mærke i kommercielt navn. Jeg giver mig ikke ud for at være andet end jeg er, og står ved at jeg er en iværksætter der kommer fra en virksomhed, og repræsenterer den virksomhed.

(Hvem er du i øvrigt Ravn?)

Når jeg læser Aminos forumretningslinjer og spørger Aminos kundeservice, så fortæller de at det jeg gør er fuldt tilladt, og faktisk værdsat, fordi det holder tråden anvendelig. En problemstilling forsvinder jo ikke nødvendigvis blot fordi en dato skifter.

Jeg skriver jo også netop flere steder: “For eventuelle nye læsere med samme problemstilling vil jeg blot oplyse om…”

Så hvorfor kommenterer du i flere af mine indlæg på, at nogle af dem er af ældre dato?

Nu ved jeg ikke, hvordan du bruger Amino, som den superbruger du er, og jeg skal heller ikke blande mig i, hvad du skriver. Af samme årsag kan det undre mig lidt, at du føler behovet for at fortælle mig, hvad jeg skal skrive.

Har jeg provokeret dig eller stødt dig på nogen måde?

Mener du at Aminos brugere er for dumme til selv at kunne vurdere værdien af mit indlæg, og har brug for din hjælp til at tolke mine ord?

Måske kunne du også uddybe hvorfor dine indlæg er fine, og mine er useriøse og desperate? Jeg søger at blive klogere hver dag, og vil værdsætte hvis der er noget jeg kan lære.

Din kommentar fik mig eksempelvis til at læse definitionen af hvad spam er:

Wiki: "Spam er en betegnelse for reklamer, man ikke selv har bedt om, som sendes via e-mail eller i nyhedsgrupper… Spammail udsendes fra en afsender, der almindeligvis søger at skjule sin egentlige identitet ligesom han – med forskellige metoder – opsnapper e-mailadresser fra intetanende, der surfer på internettet."

Da mit indlæg udelukkende er en del af en tråd der er startet med henblik på at få viden eller priser om fragt, og det er det jeg svarer på, ikke via mail, ikke uopfordret og med klar og tydelig identitet, så undres jeg igen. Hvorfor har du travlt med at kalde mine indlæg for spam? Mellem os to har du ca 8500 indlæg, og jeg har ikke engang 50 endnu. Men du mener at jeg oversvømmer dette forum? Er det fordi jeg er fra en virksomhed og tilbyder et egentligt produkt? Modsat alle de andre iværksættere der kommer på Amino...?

Ja undskyld, men jeg forstå bare ikke helt hvad det er du vil.

Mvh

Nicolaj Christiansen
Pakke.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig virker det mere end desperat at du systematisk tæppebomber ´flere år gamle indlæg med din pakke service.  Det får dig/ dit firma til at fremstå mega useriøst når du har behov for at gøre dette..  Så tag det som et godt råd frem for at blive småfornærmet. 

Jeg kan sådan set ikke se hvorfor det er specielt relevant hvem jeg er, hvad kan du bruge det til?  Men skal dog for en god ordens skyld nævne at jeg på ingen måde er involveret i fragt branchen. 

Forskellen på mine 8500 og dine 50 indlæg at mine omhandler alt muligt, hvor imod hovedparten af dine 50 indlæg har stort set samme ordlyd, der handler om hvor billigt du kan klare fragtopgaver meget billigt -  Det kalder jeg SPAM og et desperat forsøg på at få kunder!  at du vil fremstå useriøst må du jo selv om!

 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)