Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til uploading/tilpasning af Magento Template

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Cykelhelten.dk Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har fornylig købt et Magento Template hos templatemonster.com 

Jeg skal have det tilpasset/ændret - dvs. så alt tekst står på dansk, oprettelse af nye produktergrupper, og få sat det ind, som nu skal sættes ind. 

Dog ved jeg ikke om det er noget jeg selv kan gøre, eller om jeg skal lede efter en der har tjek på den slags, og få ham/hende til at gøre det?

Her er et link til det template jeg snakker om: http://www.templatemonster.com/magento-themes/49313.html - Hvad siger I? er det muligt selv at sidde og lege med det? Eller skal jeg finde en der kan gøre det for mig?

Mange tak!

Vh

Bertin G. Hansen

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

det kommer nok meget an på hvilke ændringer du vil lave og hvor meget kendskab du har til magento/html/css

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bertin.

Som Viktor også skriver, så kommer det meget an på dine færdigheder og hvad præcist du vil ændre og hvor, men også hvilke moduler du har installeret.

Du her meget velkommen til at skrive til mig på kim@cyberdata.dk, så skal vi nok kigge på det til en meget billig time pris, hvis du ikke mener du selv kan.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)