Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop skal laves - jeg søger en til at lave den for mig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har nu taget den beslutning, at jeg skal lave en virksomhed. Det skal være en Webshop, som bedst muligt skal kunne blive opdateret til Adwords og søgemaskine optimering.
Det jeg i korte træk kan forestille mig jeg søger hjælp til er: 

at kunderne får en indkøbskurv, at jeg får styr på nets og bankbetalinger (det skal også lige forklares hvordan man gør) 
når kunderne har fuldgjort en order, skal jeg modtage en mail med alle kundens oplysninger - som de selv har indtastet, og derfra skal kunden også modtage en bekræftelses mail på orderen. - Det er bare en ganske normal webshop løsning.

Det skal siges, at det skal være billigst muligt - har pt. ikke brug for en dyr ferrari løsning. 

Mvh. Patrick Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 00:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du allerede nu vil placer din webshop i Wordpress, og ikke vil betale noget for at få hjælpen bør du måske overveje hele din forretnings koncept, at lave en shop i webshop er ikke det bedste valg, og selv om du ikke har behov for en meget advanceret webshop vil jeg nok overveje måske at kaste lidt penge efter nogle der her inde kan hjælpe dig med en færdig webshop.

Har ikke just de bedste afferinger med Wordpress + webshop, det kan ladesig gøre, men du vil hurtig blive træt af det valg, kender en som brugte det valg i starten da han ikke viste bedre, det har så resulteret i at han har været nødsat til at bruge mange timer på support for at sine kunder kan købe produkter af ham + han nu har valgt en anden platform tror nok han valgte Prestashop men der findes også andre løsninger.

bare til info, overvej dit valg inden du bare hopper på det første og bedste, god vind her fra :)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 00:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)