Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af bil

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Da jeg lige har startet virksomhed og er ny i gamet, så ville jeg lige stille et ret basalt spørgsmål, som jeg ikke ved noget om.

Jeg står og skal købe en ny bil nu her. Ikke noget jeg skal bruge i forbindelse med min virksomhed (ikke ret meget i hvert fald) men bare privat.

Har hørt noget om, at man kan spare nogle penge på køb af ny bil, når man har firma. Hvordan kan man det og hvad er det præcist man kan gøre af "smarte" ting med bilkøb, når man har virksomhed? Hvis der er en person der gider forklare reglerne på dette område og give gode råd, ville jeg blive meget glad :)

Vh. Casper Zaar :) 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Virksomhed eller ej, jeg tror det er lige meget.

Jeg handler med een, der var ude at se på en ny bil. Prisen var kr. 875.000,00 !!.

En sælger kørte i den og de talte frem og tilbage. Min kunde ville have 125.000,00 for den brugte. Der skulle træk og vinterhjul til den nye.

Hvis han kunne vente ca. 3 mdr. så ville den nye have kørt ca. 13.000 km og så kunne de bytte for: Kr. 325.000,00.

Revisoren sagde også, at det var en handel man kun tilbydes en gang i sit liv.

Så afsøg markedet. Ved der står flere på academy's i Danmark, der nok er til at lave en god handel med.

PØJ PØJ

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)