Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis mødelokaler til frivillig organisation Toastmasters i Aarhus

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skriver på vegne af den internationale, frivillige organisation, Toastmasters - afdelingen i Aarhus. Toastmasters er en klub med formål at udvikle evner til at holde taler samt lederegenskaber. Toastmasters er oprindeligt funderet i USA, men har nu klubber over hele verden. 

Vi søger et nyt mødelokale med plads til mindst 30 mennesker - gerne gratis, da vi ikke har de store midler at gøre med grundet, at vi er en frivillig organisation. Er der nogen der kender noget? 

Jeg har ladet mig fortælle, at der skulle være muligheder for frivillige organisationer, men det bedste bud jeg, indtil videre, har kunnet finde, har været på Hovedbiblioteket i Aarhus, som dog ikke helt passer med vores forventninger. 

Vores (håbefulde) forventninger: gerne gratis, mulighed for at lave kaffe/te, projekter, plads til mindst 30 mennesker. 

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh. David

P.S. alle er meget velkomne til at komme og besøge vores klub - det er gratis! Det er et enormt godt sted at være, hvis man vil udvikle sig som leder eller taler, lave networking og/eller bare møde nye mennesker :-)

Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Anyone?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)