Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være partner/medejer i shopsy?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Bryan, og de sidste 2 år har jeg sammen med en partner arbejdet på Shopsy. Shopsy er et brugervenlig CMS/webshop system, som vi planlægger at frigive på det danske marked i 2014.

Hvis du allerede har en webshop og feks bruger Magento, ved du, hvor kompliceret det er at sætte en butik op, og hvor omfattende det kan være at oprette produkter mv. Det, og mange flere ting, har vi tænkt os og gøre noget ved med Shopsy.

Vi sigter internationalt og stort med Shopsy, og vores langsigtede mål er at konkurere med systemer som Shopify, Bigcommerce og Magento. Er du ikke parat til at tænke stort og drømme, så passer du nok ikke sammen med os. Men som med alt her i livet skal man kravle før man kan gå og det skal vi også.

Du vil selvfoelgelig gerne vide mere om Shopsy og hvad vi kan tilbyde - jeg kan fortælle, at vi allerede har vores løsning i drift hos flere kunder. Ligeså har vi flere kunder på vej. Vi har mulighed for at give adgang til en demo version, så du kan se, hvor vi er på vej hen. Men vi vil gerne vide lidt om dig først.

Personen vi søger, har interesse for salg, markedsføring og specielt ehandel. Vi forestiller os at du måske har en blog, hvor du skriver om ehandel og ehandelsystemer(ikke en nødvændighed, men ville da være perfekt). Men det er vigtigt du er god på tasterne og elsker at skrive, kommunikere og sælge. Din opgave som partner er at at skabe buzz om Shopsy samt salg og support. Vi forventer at du har ægte passion for ehandel/online markedsføring etc. Og mulighed for at investere og arbejde sammen med os.

Vores målsætning det første år er at frigive programmet i Danmark, Sverige, Norge samt Filippinerne(måske lidt ambitiøst). Filippinerne er et virgin market og der er pt. kun 1 lokal konkurrent. Her er det godt at vide, at filippinerne består af mere end 7000 øer og de er nogle år bagud med hensyn til udvikling og internet, hvilket skaber et stort potentialle for webshops. Lige nu og her handler det først og fremmest om Danmark.

Vi har investeret mere end 2 år af vores liv og 12.000 arbejdstimer på at udvikle Shopsy.

hvis du er interesseret, så send en privat besked.

Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bryan.

 

Det lyder utrolig spændende.

Jeg har ikke så meget erfaring hvad angår det faglige, men jeg er motiveret, har drive og er lærenem.

 

I kan læse lidt om mig her:

http://www.amino.dk/forums/t/231364.aspx#1506762

 

Hvis i finder mig interessant er i mere end velkomne til at skrive, så tager vi en snak.

Ellers vil jeg sige tak for jeres tid og held og lykke med det.

 

Med venlig hilsen

Michael Trier

 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er interesseret i at arbejde sammen med personer der allerede har erfaring med markedsføring og salg samt har en interesse for ehandel.  

Du kan læse mere om os her http://www.teamshopsy.dk <<-- Dette er ikke shopsy, men en side hvor vi sælger vores service for at kunne financiere udviklingen af shopsy.

Hvis du er interesseret i vores projekt foretrækker vi kontakt via privat besked.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

For interesserede er der mulighed for at få adgang til Shopsy og se hvad det handler om. Send en privat besked, så sender jeg kodeord til www.shopsy.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bryan Johansson:
Vi har investeret mere end 2 år af vores liv og 12.000 arbejdstimer på at udvikle Shopsy.

Hvor er jeg GLAD for at høre nogle der søger en partner, når de er nået et stykke ind i processen. Der er så umådelig mange, der pludselig har fået en "god idé" og søger en til at programmere/udvikle ideen for dem.

Alt held og lykke med projektet, jeg tror det bliver et hårdt marked at komme ind på :-)

Vh.

Samuel

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Samuel Blander Glaes:
Alt held og lykke med projektet, jeg tror det bliver et hårdt marked at komme ind på :-)

Forudsætningen for at få succes er at man er parat til arbejde hårdt for detSmile , og at man har en vinkel der er lidt anderledes. Jeg tror på en model som Deniros, hvor man  accepterer at man kan ikke være alt for alle.

Men vi kan helt sikkert bruge lidt held også - Vi takker herfra SamuelSmile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)