Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til et catering firma i København

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er netop blevet færdig med at lave en hjemmeside for et catering firma i København. Virksomheden hedder Rask Mad og deres eneste ønske var at siden skulle være enkel og overskuelig.

Her er resultatet: raskmad.dk 

Jeg har valgt at lave siden som en onepage for at holde det hele enkelt. Siden er holdt i mørke farver som kan give noget kontrast til billederne af maden. 

Har man brug for andet?

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes menupunktet/delen "Vores mad" skal laves om. 

I venstre side står der ydelserne, og den kategorisere så nogle billeder, som man skal klikke ind på for at læse mere. (Billederne afspejler ikke noget af det der står som tekst)

Det skal selvfølgelig være sådan, at når man klikker på en ydelse kan man læse tingene først, og så muligvis dernæst klikke på et billede og læse detaljer. Ellers skal teksten stå på billedet når man holder musen over.

Det er lidt som om, at der har været en gallerifunktion til rådighed, som så er blevet brugt til at vise ydelserne med.

Ellers fin :)

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Samuel Blander Glaes:

Synes menupunktet/delen "Vores mad" skal laves om. 

I venstre side står der ydelserne, og den kategorisere så nogle billeder, som man skal klikke ind på for at læse mere. (Billederne afspejler ikke noget af det der står som tekst)

Det skal selvfølgelig være sådan, at når man klikker på en ydelse kan man læse tingene først, og så muligvis dernæst klikke på et billede og læse detaljer. Ellers skal teksten stå på billedet når man holder musen over.

Det er lidt som om, at der har været en gallerifunktion til rådighed, som så er blevet brugt til at vise ydelserne med.

Ellers fin :)

Hej Samuel

Tak for dit feedback, det er dejlig når nogen bruger tid på at give deres mening.

Galleriet er tænkt som inspiration/eksempler på hvad for noget mad de laver. Alle retter er placeret under kategorier så man kan se hvad der tidliger er blevet lavet. Men ja, det vil give god mening at lave en beskrivelse af alle ydelser som du siger, og det var også tanken til at starte med, men blev droppet frem for enkelthed.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Filipp Ignatov:
Virksomheden hedder Rask Mad og deres eneste ønske var at siden skulle være enkel og overskuelig.

Hvorfor ville de ikke hellere have trafik og konverteringer?

En sides udseende alene er en meget arbitrær ting at gå op i, og du kan med fordel fremover hjælpe dine kunder bedre ved at tage noget ansvar og fortælle dem, hvad de har brug for, frem for bare at føre deres ønsker ud i livet.

Det bliver selvfølgelig meget dyrere for kunden, så dine chancer for at få ordren bliver lavere - til gengæld bliver både du og dine kunder gladere og rigere i det lange løb.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Bank:

Hvorfor ville de ikke hellere have trafik og konverteringer?

En sides udseende alene er en meget arbitrær ting at gå op i, og du kan med fordel fremover hjælpe dine kunder bedre ved at tage noget ansvar og fortælle dem, hvad de har brug for, frem for bare at føre deres ønsker ud i livet.

Det bliver selvfølgelig meget dyrere for kunden, så dine chancer for at få ordren bliver lavere - til gengæld bliver både du og dine kunder gladere og rigere i det lange løb.

Hej Jakob

Tak for din tilbagemelding :)

Jeg forstår hvad du siger.

Det er helt sikkert også noget man skal arbejde på, men det er dog ikke noget man gør som det første. Man kan ikke optimere noget som ikke findes. Første skridt var at lave en enkel side. Nu arbejder vi mod optimering af siden, men lad den snakke ligge til en anden tråd ;)

God dag

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville i teksten

TJEK HVAD VI KAN TILBYDE

fjerne TILBYDE 

Synes TJEK HVAD VI KAN lyder mere selvsikkert og cool :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten i bunden af siden synes jeg stå forkert kan ikke sige hvad det er som gør det men det ser underligt ud 

Eller over fed side :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Jeg ville i teksten

TJEK HVAD VI KAN TILBYDE

fjerne TILBYDE 

Synes TJEK HVAD VI KAN lyder mere selvsikkert og cool :) 

Det er ikke en dårlig idé, det vil jeg helt sikkert overveje. 

Thomas Reberholt:

Teksten i bunden af siden synes jeg stå forkert kan ikke sige hvad det er som gør det men det ser underligt ud 

Eller over fed side :) 

Ja, den er lidt ud af balance, det har jeg også selv lagt mærke til, arbejder på en løsning.
Mange tak for dit feedback. Dejligt at du vil bruge tid på det.
Fra Ålsgårde
Tilmeldt 16. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side med flot design, men som bruger er min tid ikke til at sidde og beundre en hjemmeside for dens flotte og artistiske design. hurtigere call to action, nemmere at danne overblik og husk ikke alle sidder med en Mac pc og stor skærm. Minimer scrolling for at komme i gang. I min erfaring dræber det en hjemmeside.

Men en flot hjemmeside med nogle meget flotte billeder

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Petersen:

Flot side med flot design, men som bruger er min tid ikke til at sidde og beundre en hjemmeside for dens flotte og artistiske design. hurtigere call to action, nemmere at danne overblik og husk ikke alle sidder med en Mac pc og stor skærm. Minimer scrolling for at komme i gang. I min erfaring dræber det en hjemmeside.

Men en flot hjemmeside med nogle meget flotte billeder

Hej Jakob, tak for din tilbagemelding! 

Jeg vil gerne forstå hvad du mener med "hurtigere call to action, nemmere at danne overblik".

Med henblik på at ikke alle sidder med en skærm med høj opløsning har vi netop tilpasset siden til mobile enheder så man kan navigere ved hjælp af menu punkter og på den måde er fri for at scrolle. Men det er selvfølgelig ikke optimalt at du ikke har lagt mærke til det, har du et bud på hvordan det kan gøres bedre og mere synlig?

Tak for de pæne ord om designet og billederne.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)