Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud vedrørende ny webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 12:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoerrrr

Jeg har desværre så "dum" at jeg forudbetalte for en webshop som vi skulle havde lavet.
Alt forløb meget godt, og han sendte en masse eksemplar på hvordan det kunne se ud.
Da vi blev enige om hvordan det skulle se ud, så skulle vi forudbetale halvdelen og resten når siden var færdig.

Men sjovt nok, har jeg slet ikke hørt fra ham siden!!!!

Så har brug for en der kan lave en hjemmeside/webshop til en billig pris, da vi allerede har mistet det meste er af vores budget.

Emrah

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 12:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om man kan sige, at du var så "dum" at betale inden, da jeg ved mange vil have halv betaling inden hvilket er den måde jeg også arbejder på.

Men syntes da ikke du skal opgave personen så hurtigt? Har du prøvet kontakt pr. mail, telefon og andre metoder?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 12:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet over 5-6 mails som han ikke har svaret på. Har ringet til hans tyske nummer 5 gange, han tager den ikke.

Det sjove var, at han bliver anbefalet af andre amino bruger, det var også grunden til jeg forudbetalte.

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 13:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv skriv mig en PM med hvad du ønsker, så kan vi måske finde en løsning og en god pris :)

Jeg udfører opgaver i wordpress - Woocommerce

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 11. Dec 05
Indlæg ialt: 2
Fra  Cybo Skrevet kl. 13:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emrah

Jeg er nyopstaret og du kan se min portefolie her: cybo.dk

Jeg kan nok også skrue noget godt sammen til dig, til billige penge.

Mvh

Johnny

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 13:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)