Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekstrem interesse i investering, boliger og arkitektur

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Aminoer

Jeg står i den situation, at jeg interesserer mig meget for investeringer, boliger og arkitektur, samt det at skabe noget. 

Jeg er 20 år, og lige netop dér ligger mit problem. Jeg har ikke mulighed for at gå ud og skaffe nok kapital, og har ej heller den fornødne viden til at prøve min drøm af.

Drømmen er, at opkøbe grunde og bygge huse, købe lejligheder, renovere og sælge videre, leje ud osv., altså være ejendomsdeveloper/ejendomsinvestor/ejendomsspekulant. Hvad titlen er på sådant et område kender jeg ikke, men formenligt noget i retning af dette. 

Spørgsmålet er simpelt: Hvad ville i anbefale mig at gøre nu, og hvem skal jeg eventuelt tage fat i? Der findes ingen uddannelser inden for dette område (dog kun uddannelser der giver bedre forståelse for finansiering, økonomi o.lign.).

Jeg har b.la. Sjælsø Management i tankerne, samt Nordicom, Aberdeen o.lign. virksomheder. Dog ville jeg finde det mest interessant at arbejde for en privat, der udfører disse opgaver selv. 

Det er tæt på at være umuligt at finde information ang. dette emnenettet, så jeg har brug for viden fra folk der ved noget om området.

Ser frem til at høre fra jer :)

Thomas 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)