Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så gik vi endelig live :)

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Størup:

Jeg kan kun sige jeg synes det er et skide spændende koncept, som jeg håber webshop ejere vil tage til sig! Derudover rigtig flot hjemmeside!

Lidt korrektur. DUCKSUITE er det ikke forstået som jakkesæt, som det ses i jeres logo? Er det så ikke sandt at det er uden e, altså DUCKSUIT? :-) Er der en mening med dette eller tager jeg bare fejl?

Mvh. Simon  

Hej Simon,

Tusind tak for din feedback - fedt at du synes det er et spændende koncept! Gør mig virkelig glad, at andre også kan se at det er en god ide. 

Omkring din rettelse af navnet, så har anden blot fået et butterfly fordi det er god stil :) Ordet SUITE er noget som benyttes indenfor denne branche med social media management og betyder en samling et sted frem for flere forskellige. Altså DUCKSUITE samler det, at finde billeder på sociale medier et sted.

Håber det giver mening :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Hvad gør man hvis jeg for sjøv - tager et ikke så godt billed (Drunk en lørdag nat) - og smider hashtag på? ender det så op på en andens webshop?

Hej Lucas,

Det er således, at DUCKSUITE ikke kan tage ansvar for hvis nogen får lagt et billede op på en virksomheds hjemmeside. Det er 100% virksomheden som har gjort det, som har ansvaret - vi vil selvfølgelig fortælle vores kunder, hvad god skik er.

Men det er også sådan, at virksomhederne ved brug af DUCKSUITE vil skabe bedre relationer til deres kunder og så går det ikke, at genere ens kunder. Derudover er risikoen ganske minimal, da virksomheder vil benytte sig af et unikt hashtag og ikke blot ligger alle billeder op med #sun eller #drunk :)

Hvis det er Faxe Kondi, så vil de formentlig benytte sig af #Enjoyfaxekondi. 

I fremtiden vil det blive sådan, at personen som har taget et billede vil få en mail om, at hans/hendes billede er blevet accepteret i en bestemt kampagne.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super spændende koncept! Det har uden tvivl internationalt potentiale.

Og websitet er også rigtigt godt, man er ikke i tvivl om hvad det drejer sig om.

Mvh Carsten

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Super spændende koncept! Det har uden tvivl internationalt potentiale.

Og websitet er også rigtigt godt, man er ikke i tvivl om hvad det drejer sig om.

Mvh Carsten

Hej Carsten,

Så vidt jeg kan se, så er du selv lidt inde i branchen - så jeg sætter kæmpe pris på dine ord. Og jeg er virkelig glad for, at man forstår konceptet på hjemmesiden - det var jeg nemlig i tvivl om, om man ville gøre.

Det skal dog siges, at der kommer et par under sider snart, som skal løfte hele forståelsen af konceptet.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så giver det jo glimrende mening! Beklager min uvidenhed, dog heller ikke for at rette på nogen. 

God vind med projektet, super spændende, hvad fremtiden bringer jer :-)

Mvh. 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:

Hej Kristian,

Det er således, at virksomhederne benytter sig af unikke hashtags og laver en konkurrence med dette hashtag. Hvis folk så vælger, at uploade et billede med det unikke hashtag så ved de også, at virksomheden muligvis bruger billedet på deres hjemmeside eller sociale profiler.

Ja, det virker på Wordpress. Det er blot en kode som skal sættes ind og så virker det.

Ok - tak for svaret! 

Kan man som firma selv styre, hvilke billeder der skal vises på ens hjemmeside eller køre det automatisk?

For er det automatisk kan alle og enhver jo uploade et billede på det hashtag - fx. konkurrenter med tilbud/rabat koder ol?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kristian,

Du kan som virksomhed acceptere eller afvise hvert eneste billede som kommer ind i albummet.

De billeder man acceptere vil så blive vist, så snart man publicerer. Skulle man efterfølgende have lyst til at fjerne billeder, så går man ind i albummet og fjerner de billeder, som man ikke vil have mere.

Så du har altid 100% kontrol over, hvilke billeder der bliver vist. Der er desuden en "red flag" funktion, som tjekker billeder med muligt upassende content.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Znoopy.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn

Jeg synes det lyder meget spændende. Jeg har skrevet mig op og jeg er også interesseret i at Beta-teste.

Med venlig hilsen

Susie Rasmussen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Stusser:

Hej Kenn

Jeg synes det lyder meget spændende. Jeg har skrevet mig op og jeg er også interesseret i at Beta-teste.

Med venlig hilsen

Susie Rasmussen

Hej Susie,

Det lyder rigtig godt! Jeg sender en mail ud snart med flere oplysninger omkring DUCKSUITE samt et par screenshots.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

god ide!

www.onapp.com

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)