Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke indberette

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

dit firma er stiftet 6/7 om jeg husker ret så hvordan du kan ha moms fra 2. kvartal ved jeg ikke - du må ha bogført noget i forkert kvartal. Husk også at negativ moms mange kvartaler kan være helt korrekt, men også er et lille advarselstegn til skat- 

Nej du får ikke noget fra 3. kvartal - du har jo samme beløb under importmoms i salgsmoms som i købsmoms - hvilket ser helt korrekt ud, men til sammen giver det jo et rundt 0. 

2. kvartal må være forkert dato bogføring og du kan ikke angive moms i kvartaler hvor du ikke havde CVR

Du bør søge en ekstern bogholder www.agera.dk til at bruge en time på at gå dit regnskab igennem nu og så måske en time her og der fremover - du ender med rod frygter jeg. Det er ikke dyrt og kan gøres over nettet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Kontaktede dem og de ringede og sagde at de ville skaffe mig noget hjælp inden for 10 minutter, men der skete ikke noget. Så jeg gik selv ind og kiggede på mit regnskab

Jeg mener det er mere korrekt nu, kan dette ikke passe?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ikke til at sige - måske - hvorfor betaler du ikke en bogholder for at se det igennem - han skal jo se hele regnskabet men det er ikke dyrt som nævnt tidligere.  Hvis ikke agera fungerede så søg en i en tråd her så finder du en billig

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)