Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Fortrydelsesrettigheder for virksomhed???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Står i et kæmpe problem.. Har betalt 10.000 for min hjemmeside, som jeg idag har fundet ud af, ikke fungerer efter kravene. Loadingen er langsom osv.

Dog godkendte jeg den for 3 uger siden ved leveringen og overførte pengene, da jeg ikke vidste bedre.. 

Har spurgt ham, om jeg kan få nogen form for godtgørelse, da jeg nu skal betale en helt ny side.. Men det kan jeg ikke. 

Hvad kan jeg gøre??

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Han har leveret et produkt, som DU har godkendt.

Du kan ikke gøre noget. Du har ingen fortrydelsesret.

Istedet kunne du jo rykke din hjemmeside over på en hurtig host(hvis det altså er din host som ikke er god nok),
eller du kunne poste siden her, så vi kan se på problemet?

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 168
Fra  Paragraf Advokaterne Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ingen fortrydelsesret, men hvis der er mangler ved det købte produkt, kan du jf. købeloven kræve udbedring af manglerne. Er der tale om væsentlige mangler, som sælger ikke kan/vil udbedre, kan du ophæve købet.

Sælger har ret og pligt til at udbedre mangler. Gør han ikke det efter rimeligt påkrav, kan du som alternativ til at ophæve få manglerne udbedret hos en anden for sælgers regning. Omkostningerne til udbedring må dog ikke være ublu. Som sidste mulighed kan mangler give ret til afslag i købesummen. 

Prøv at tage en dialog med sælger ud fra købelovens mangelsregler, og se hvad det fører til. Løser det ikke problemet, skal der evt. en advokat på, men i forhold til at prisen er 10.000 kr., så kan det hurtigt blive for dyrt med advokat.

Advokatfirmaet Paragrafadvokaterne

Advokatbistand - Selskabsret - Ophavsret - Lejeret - Erstatningssager - Inkasso

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)