Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tranee. Hvor finder jeg stillingerne?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går og kigger en del efter potentielle graduate programmer (eller traineestillinger - ved ikke hvad forskellen er), og derfor kunne jeg godt bruge et hint eller to til, hvordan jeg finder frem til disse. Syntes ikke de traditionelle danske jobdatabaser og fx graduateland.dk er særlig hjælpsomme, så er der andre steder jeg kan kigge? Er der nogle bestemte key words jeg kan bruge på google

Indtil videre har jeg indtrykket af, at de store danske virksomheder ikke er meget for at tage kandiater ind, som ikke har en cand merc (er snart færdig med min HA-almen bachelor). Jeg vil dog meget gerne til udlandet, så stillingerne behøver ikke være i danske virksomheder kun. Om et år skal jeg vide, om jeg skal læse videre på cand merc eller ud i erhvervslivet. Det der taler for, at jeg gerne vil have en trainee-stilling er, at jeg efterhånden har fået nok af almene studier. Jeg vil meget gerne ud at arbejde, til udlandet og syntes kombinationen af uddannelse samt job lyder mere tiltalende. 

På forhånd tak

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ret lige overskriften så du staver det du søger korrekt -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, godt set;)

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror mange firmaer vil sætte pris på at det var DIG der havde udvalgt dem og taget kontakten fordi du har en passion for netop det DE laver.

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg tænker bare, at jeg bliver nød til at udvælge firmaer, som allerede har en trainee-ordning, for at de på en eller anden måde er organiseret, hvad gælder rammer, muligheder og erfaringer for en trainee. 

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

p.s. ved desværre ikke hvordan man redigerer i overskriften 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)