Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af APP - hvor skal jeg starte?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er kommet op med en ide til en APP som jeg gerne vil have programmeret. Jeg er i tvivl om hvor man skal starte med hele projektet, altså hvordan man kommer fra "ide til APP".

Er der nogen med erfaring inden for området som kan hjælpe en nybegynder, så er det veldigt påskyndet :-)

Venlig hilsen

Christian Steenbeck

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Send en mail til mig på: carisma1987@hotmail.com
Så hjælper jeg dig i gang :)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

C.Steenbeck:
Jeg er i tvivl om hvor man skal starte med hele projektet, altså hvordan man kommer fra "ide til APP".

Jeg ville skrive en plan over hvad din APP/ide skal indeholde og hvad den skal kunne evt. ideer til farver stil og andet, når det er på plads kontakter du en grafiker som kan designe den for dig, herefter finder du en programmør som kan føre den ud live.

Vh Allan

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er behov for 2 ting.

1. En beskrivelse af den abstrakte ide, hvad er det applikationen skal opnå?

Dette sørger for, at andre kan stille spørgsmål ved hvordan applikationen rent faktisk skal virke. Der er mere end en måde at løse design på.

2. En mockup til at demonstrere hvordan du har tænkt dig at applikationen skal fungere. Dette er udgangspunktet for det videre design af applikationen. Det er en mockup, fordi der i starten er behov for at iterere over ideen i praksis, dvs. fjerne elementer der koster for meget at tilføje ifht. den værdi de bringer.

Du kan bruge balsamiq til mockups.

Når du har styr på ovenstående kan du begynde på implementeringen, hvilket er hvor en grafiker og en programmør begynder på at udvikle applikationen.

Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for gode svar !
Jeg vil gå videre med at få afgrænset ideen, og sætte mig ind i balsamiq for at få lavet en mockup.

Venlig hilsen
Christian steenbeck

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)