Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kørenden sælger i jylland.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hedder Majbrit og er et positivt væsen, 39 år ung, mor til to dejlige børn (som nu er så store at jeg kan få et job som kørende sælger passet ind) søger job som kørende sælger. Gift med carsten, og bor i Holstebro i eget hus.

Jeg har fra tidernes morgen altid været inde for sælger/service faget og har udover dette værest butiksbestyrer. Jeg har stort set altid været fritidssælger af "et eller andet"

Ihærdig, vedholdende og masser af gå-på-mod. Trives bedst med at skulle tænke selv og tage initiativer til at føre spændende ideer ud i livet.

Min tanke er at jeg igen gerne vil ud og bruge mit sælger gen og have noget face to face salg, da jeg trænger til at "komme ud i verden" - derfor søger jeg nu efter et  job som kørende sælger.

Jeg er interesseret i følgende kategorier: Økologiske varer, dametøj, fodtøj, accessories, børnetøj, smykker...ja stort set alt indenfor mode samt børn og baby.

Jeg håber at der sidder nogen herinde som kan bruge mine kræfter, og jeg glæder mig til masser af henvendelser.

Masser af smil fra mig

Majbrit

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)