Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken portfolio side ønskes indekseret?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har i Wordpress lavet en portfolio side (Galleri). Dernæst har jeg lavet bl.a. en portfolio underside, som kun viser portfolio kategorien "akvarelmalerier", samtidig med url'en er blevet lavet mere brugervenlig med galleri fremfor portfolio-category. Adressen til siden er http://www.kamillaruus.dk/galleri/akvaelmalerier/.

Google har indekseret arkiv siden med portfolio-category i url'en. Se site:www.kamillaruus.dk/portfolio-category/akvarelmalerier/.

Det skyldes vel, at der er et canonical link på portfolio undersiden, som peger på ovenstående? Skal jeg lade dette være, eller skal jeg ændre canonical linket til http://www.kamillaruus.dk/galleri/akvarelmalerier/ i pluginet Wordpress SEO af Yoast?

Mvh.

Morten

Alt Om Basketball får du basket nyheder om: Tøj, Sko, Bolde, Træning og Guides

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har ret i din antagelse. Det er din canoncial der er "skyld" i det.

Jeg kan ikke ud af ovenstående gennemskue hvordan du har sat det op i Wordpress SEO. Derfor er det lidt svært at rådgive om. Måske du kan smide nogle screenshots på af din opsætning?

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Tak for dit svar. Jeg har vedhæftet et par skærmbilleder af min opsætning af siden samt SEO Yoast avanceret opsætning. Samtidig har jeg vist, hvordan jeg har omskrevet url'en for portfolio permalinks. De sidste par skærmbilleder viser min opsætning i SEO Yoast på noindex for de ting der relaterer sig til portfolioen.

Håber du kan komme med et bud på, om jeg skal ændre noget eller bibeholde den nuværende opsætning. Jeg har ikke indsat noget canonical link på portfolio siden med Akvarelmalerier.

Mvh.

Morten

Alt Om Basketball får du basket nyheder om: Tøj, Sko, Bolde, Træning og Guides

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)