Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til forretnings ide

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med en stor iværksætter i maven, men på nuværende tidspunkt er jeg i gang med at studere til fysioterapeut. Jeg nyder studiet helt vildt og synes generelt at det er rigtig spændende, men jeg frygter at jeg ikke kommer til at arbejde med det bagefter, da min passion ligger inden for iværksætteri

Jeg kunne godt tænke at finde en måde, at forene min passion for iværksætteri med min interesse for fysioterapi. Den udfordring jeg dog står overfor er, at jeg ikke indtil videre er stødt på en måde at bruge min viden på, som rent faktisk kan skabe store penge i fremtiden. 

Er der nogen der har en ide, eller måske en der endda søger en samarbejdspartner? 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune
Kan du ikke fortælle lidt mere om dig selv.
Hvor gammel er du og hvor er du fra?
Og hvor langt er du med din uddanelse / hvor lang tid har du tilbage?
Har du kapital til at starte noget op?

De Bedste Hilsner
Ronni 

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det kan jeg sagtens :)

Jeg er 26 år og bor lige nu i Holstebro.
Jeg er i gang med mit 2 år i uddannelsen og har små 2 år tilbage.

Kapital mæssigt, er det yderst begrænset hvad jeg har til rådighed, men anser kapital for en ressource der altid kan rejses.

Jeg har haft en hoppy virksomhed et års tid, hvor jeg arbejder med massage, personlig træning og kostvejledning. 

 

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har passion og er en dygtig fysioterapeut. Så skal det nok komme helt af sig selv. Men hvis du ønsker at blive "Master" og fysioterapi så kan du godt forvente at det tager minimum 10 år. 

Det er derfor passion er vigtigt, ellers giver du nemlig op inden du er i mål.

Der er maser af penge at lave på fysioterapi både online og ofline. Det ville jeg nu ikke forkuserer så meget på hvis jeg var dig. Hold fokus og passion på fysioterapi og gør dig selv til den bedste i verden. Lær alt, studer alt, rejs og undersøg. Lav rapporter og skriv bøger. Bliv kongen og folk og penge vil komme helt af sig selv.

Til at starte med kan du købe et domæne og oprette en blog. Har du haft den i flere år og den bugner af godt indhold, og har mange læsere. Så vil det være en perfekt platform til at starte noget når du en gang er klar.

Vil du virkelig starte nogen nu. Så ville jeg tænke alternative baner og online. Måske enda app baseret.

for at skabe noget godt skal du dog kunne noget godt og så er vi tilbage til hvor jeg startede. Fokuser på din passion og bliv den bedste ellers vil der aldrig være MANGE penge i det.

Hvis du er den bedste. Så vil alle andre der laver fysioterapi også komme til dig, og jeg gætter på det er her de rigitg store penge er.

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg kan rigtig meget anbefale at kontakte nogen som har erfaring med kompetence udvikling og rådgivning når du vil starte din egen virksomhed. Det lyder ellers meget spændende. Jeg kender flere der har fået hjælp til projektledelse og kompetenceudvikling via <a href="http://www.metier.dk/">http://www.metier.dk/</a>

Julia

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Metier

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke også noget med at vi i Danmark har en organisation som kan hjælpe unge iværksættere igang hvis man har en god idé. Jeg tænker på noget finansielt osv. Jeg er dog ikke sikker på om det gælder i en forholdsvis "almindelig" branche som det fag du er indenfor. Held og lykke med det

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

overvejer lidt at kigge imod kina, og se om man kan få succes ved at køre det kærlighenden for det skandinaviske look, sammen med fysioterapitil at skabe et holoistisk behandlings tema

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)