Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På udkig efter nye udfordringer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg er en erfaren og dygtig web- og software udvikler i midt tyverne, med et solidt, velbetalt, job samt gode kollegaer - men jeg ønsker nye udfordringer.

Jeg har igennem de seneste 6 måneder, i min fritid, leget med tanken om at drive et godt og innovativt start-up. Jeg er dog ikke kommet til den gyldne idé endnu, hvor jeg ønsker at sætte alt over styr og fratræde min fuldtidsstilling.

Mine kompetencer ligger indenfor web udvikling - herunder et professionelt kendskab ASP.NET C#, MVC, MSSQL, HTML5, CSS & SASS/SCSS og en solid grafisk profil. Jeg forstår at udvikle avanceret systemer, API's og præsenterer dem i et intuitivt user-interface, hvor der er kræset for detaljerne.

Jeg leder efter en sparringspartner og/eller samarbejdspartner, der lige som mig, brænder for at udvikle og skabe Internet baseret løsninger, der potentielt kunne blive en forretning. Du behøver nødvendigvis ikke være udvikler, men evt. en med en fantastisk god idé som du mangler hjælp til at få udført.

Er det dig? ;-)

Jeg ønsker at forblive anonym for nu, da jeg respekterer min nuværende arbejdsplads. Håber på forståelse.

De bedste hilsner

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du er en helt perfekt en, tyder på du har en god beslutningsevne. Du kunne evt. arbejde på idéen efter arbejde. Det er altid en god måde at starte på. Ja, det vil tage længere tid, men så er du til gengæld sikret en indkomst!

Mvh.
Jonathan

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har skrevet en PM til dig.

Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en ide som jeg gerne præsenterer for dig - jeg har tidl. haft drevet 2 websites.

Kan jeg maile dig? 

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal være velkommen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)