Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har noget forsøgt mig at stikke en hjemmeside sammen, og kunne derfor godt tænke mig at høre lidt nærmere på hvad i syntes om den.

Altså om den skræmmer jer væk fra produktet, og jeg derfor skal prøve nyt design.

Alt der har med tekst at gøre, får vi lavet nyt af snarrest af en professionel.

www.teampress.dk

Tilmeldt 12. Dec 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Design:
Som udgangspunkt ganske fin side, meget simpel og lys (Hvilken ikke er dårligt så længe den ikke bliver kedelig. :) ).
Dog er jeres billede på forsiden i for dårlig opløsning, sidder med en 1920x1200 skærm, og her er den i hvertfald meget pixeleret.

Hastighed:
Jeres side er MEGET langsom, ihvertfald første gang man loader den (Hvilket også en den vigtigste). Dette skyldes at i 34 requests, i har 11(!!!) CSS filer, her har man som regel 1, højest 2 filer. I loader 14(!!!) .JS filer, dette er igen fuldstændigt overkill. Det der går galt for jer er at i har en WordPress side som i køber et tema fra (Enfold fra Themeforest) og i disse såkaldte "Premium WordPress" temaer, er der for det meste FULDT af lort. Mildest talt. Prøv at kør en Google PageSpeed test og se hvor meget i kan forbedre: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fteampress.dk%2F 

Mit forslag:
Hvis jeg var jer, så ville jeg sætte mig noget mere ind i hjemmesider og deres opbygning, og så lave mit eget tema, evt. baseret på WordPress, det er ret simpelt når man har styr på HTML/CSS, WordPress er ikke nogen form for rocket science.

Håber det er okay med noget konstruktiv kritik, i kan tage det til jer og optimere jeres hjemmeside, eller i kan være ligeglade. :)
Jeg prøver bare at hjælpe!

- Bjørn Nyborg 

Fra Sorø
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn.

Det var lige det jeg ledte efter!! så tusind tak for rigtig brugbar kritik! Jeg er igang med at lede efter nyt sliderbillede. 
Med hensyn til loadspeed så har jeg også en mand til at kigge på det nu, så det burde formentlig også snart blive forbedret.

Jeg er glad for du kan lide layoutet som så, og er glad for at det ikke skræmmer dig væk, jeg har nemlig selv været lidt skeptisk.

Men tak for din tid!

Tilmeldt 15. Jul 14
Indlæg ialt: 36
Fra  BilligeLED.dk Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sorø
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nej det er korrekt det er bestemt ikke meningen. Det er hermed noteret :) tak for din tid

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)