Jeg skal til at vælge hvilke it-systemer/licenser jeg skal introducere i en virksomhed som levere turnkey installationer af teknisk udstyr i lufthavne (radar, landingslys mm.) rundt om i verden.
Typisk er projektstørrelsen mellem 5-40 mio. kr. Vi er ansvarlig over for kunden, og vi hyrer så en række underleverandører ind til at levere diverse udstyr og installationsarbejdet lokalet.
Min udfordring er at digitalisere så mange af de papir-procesdure, som pt. hersker i virksomheden. Der er tale om en dattervirksomhed, som deler stabsfunktion (bogholderig og regnskabsansvarlig mm.) med moderselskabet.
Konkredt så ønsker dit velkvalificeret bud på hvilke systemer jeg skal gøre brug af, for at opnå en så LEAN virksomhed som mulig.
Systemer som jeg umiddelbart har tankerne er: e-conomic, Winfinans, Danløn, Dataløn, PODIO, Tradeshift, e-Kvittering, Concur, Genie belt, MS-project, Nitro og Acubiz.
Der er mange af de ovennævnte som overlapper hinanden delvist eller fuldstændigt. Men hvad har jeg overset at geniale løsninger, og hvilke af de ovenstånden er IKKE geniale? |
Hvad skal systemet kunne? du fagner ret bredt i de systemer du remser op der :) umiddelbart lyder det som om du har brug for et erp system som SAP eller microsoft dynamics