Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import grossister rygeudstyr

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 05:07
Hvor mange stjerner giver du? :

I arbejdet med at sætte en shop op med alt i rygeudstyr som vaponizers, papir, bongs, e-cigaretter, vandpiber og meget meget mere.

Leder jeg efter grossister fra feks tyskland holland og er åben for forslag 

På forhånd tak 

Fra Ringsted
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Fra  meredamp.dk Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Jeg forhandler e-cigaretter engros, og er leveringsdygtig i alt inden for udstyr, aroma og væsker hertil, smid mig gerne en PB.

Mvh. Rasmus

Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus. Det lyder spændende. gemmer dit link og info til vi kommer så langt. hvis du har noget info på forhandler priser og så videre så må du meget gerne sende det til mig

Jeg vil dog stadig gerne vide mere om at finde tyske grossister i ryge udstyrs branchen. Hvis nogen kan hjælpe 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nok ikke fra tyskalnd/holland, men de er ligeså billige: http://ecigaretshop.dk/

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, 

Hvis du har mulighed for at få en dansk grossist, hvad er så årsagen til at du foretrækker en tysk grossist?

Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det har været svært at  finde en dansk leverandør som ikke enten lå så højt i priser så de mest besøgte shops havde lavere udsalgs priser eller en forventning om man skulle op i 100K kroners indkøb før de gad beskæftige sig med det. og så er det jo ikke svært at regne ud de selv bestilte det i feks asien 

Hvis du er eler har kontakt til, dansk leverandør så smid mig gerne en pm :) 

mvh og glædelig jul

Peter

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, kontakt efuma.com , de har både e-cigaretter og rygeudstyr. Jeg ved ikke hvorfor sidstnævnte ikke er på deres hjemmeside, men de leverer alt i denne kategori til vores egen Nærkøb.

Knus Louise

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)