Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du træt af de store indløser?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du webshop ejer og er du træt af de store indløser, så kan vi være din alternativ indløser.

Vi vil gerne høre fra dig af, hvis du kunne have interesse i at skifte din kortindløser og Payment Service Provider (PSP) ud med et nyere, bedre og langt mere konkurrencedygtig firma, som håndtere korttransaktioner online.

Vi har 23 års branchekendskab og yderst velfunderet indenfor kort industrien.

Så har du lyst til at høre mere, så send mig en besked.

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Danny Christensen 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal starte webshop op, og finde en udbyder til kort. Kan man læse om jer et sted?

Finkena

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror mange webshobejerE er trætte af de store indløserE - og muligvis kunne være interesseret i i alternativE indløserE - men det fremgår jo ikke hvad du kan tilbyde i stedet - og det fremgår heller ikke ligefrem på din side hvad du kan tilbyde, så hvad med at dele det her?

Det ville være spændende når i nu er velfunderedE indenfor kortindustrien ;)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Finkena:

Skal starte webshop op, og finde en udbyder til kort. Kan man læse om jer et sted?

Vi starter op her i næste uge og forventer at vi kan begynde at flytte webshopperne over på vores indløsning inden for en lille måned tid.
Så hvis du evt. vil sende mig en mail, eller PB med din email og hvilken forretning du har, så kan jeg komme tilbage til dig, når det hele snart er klar.

Ang. en hjemmeside så er den på vej, og den skulle være klar fra i næste uge af.
Jeg er blot "tyvstartet" lidt ved at smide sådan et indlæg, mest for at gør opmærksom på vores selv.

Mvh.
Danny 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Jeg tror mange webshobejerE er trætte af de store indløserE - og muligvis kunne være interesseret i i alternativE indløserE - men det fremgår jo ikke hvad du kan tilbyde i stedet - og det fremgår heller ikke ligefrem på din side hvad du kan tilbyde, så hvad med at dele det her?

Det ville være spændende når i nu er velfunderedE indenfor kortindustrien ;)

Hej Thomas,

Lige præcis. Og det er der som vi kommer ind og kan gør en forskel. Vi er et team som har erfaring inde for kort industrien, online butikker, fysiske butikker mm.

Men mere info omkring os, skal gerne følge i næste uge. Og så smider jeg det selvfølgelig op :)

Lige nu vil jeg enlig bare godt gør lidt opmærksom på os og samtidig høre om der også er interesse for en alternativ til de store inløser.

Driver du selv noget butik Online/fysisk?

Mvh.
Danny 

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det var da ikke særlig pænt gjort :)

Kommer med en udmelding som alle da sikkert er interesseret i (hvem vil ikke gerne spare penge og have noget bedre?), men du kommer ikke med detaljer, fordi det åbenbart ikke er klar?(?).

Hvis man kan få svar ved at sende en mail, bør man da også kunne få svar om det her.

Hvad er det lige der gør jer bedre end de store? :) 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Leo Bak-Kristensen:

Det var da ikke særlig pænt gjort :)

Kommer med en udmelding som alle da sikkert er interesseret i (hvem vil ikke gerne spare penge og have noget bedre?), men du kommer ikke med detaljer, fordi det åbenbart ikke er klar?(?).

Hvis man kan få svar ved at sende en mail, bør man da også kunne få svar om det her.

Hvad er det lige der gør jer bedre end de store? :) 

Hej Leo,

Jeg beklager hvis jeg måske har været lidt for hurtigt med at skrive indlægget, især da jeg godt kan se at jeg nok skulle have om formuleret det lidt.
Det jeg gerne ville høre fra jer af. Det var, om der er interesse for et alternativ til de store indløsere. Eller er alle enlig bare glade nok for, hvor de er i dag. Vi mener at der er mangel på forbedringer inde for dette område.
At jeg har skrevet til et par stykker at de kunne sende mig en PB med lidt info, var så jeg var klar fra dag 1 af med at give dem et godt tilbud. De kunne ikke få meget mere at vide, end hvad jeg skriver her, men så havde vi en dialog igang, så de ikke endte med at forsvinde her i debatten. 
Men hvis i heller ønsker at jeg lige venter lidt, så beklager jeg indlægget :)
Så skal jeg nok vente med at smide noget op, til vi har alt på plads.

Mvh.
Danny 

Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Et alternativ til Nets ville være rigtig fint, det tror jeg det meste af danmarks befolkning vil give jer ret I.

Det er aldrig sundt med monopol.

Det lyder en smule useriøst dit indlæg og at I ikke er klar med noget som helst endnu.

Du spørger til om det har nogen interesse, selvfølgelig har det det, men hvis I ikke engang er gået igang endnu,

hvordan kan I så være bedre? Konkurrencedygtige? og velfungerende?

Det giver simpenlthen ingen mening.

Det er ikke for at lyde sur, men at bygge et firma op, tager altså mere end bare 1 måned.

Og hvis jeres system ikke skal gå ned hele tiden, så kræver det en del testning osv.

Hvis I allerede er gået igang, så har I vel allerede undersøgt markedet og om der er et marked og interesse for det.

Hvis I er konkurrecedygtige på pris, hvorfor har I så ikke priserne endnu?

Jeg forstår det simpelthen ikke….

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal på ingen måde menes som useriøs og det er også derfor at jeg faktisk gik ind og beklagede mig indlæg, da jeg enlig blot søgte noget interesse. Jeg kan godt se som du skriver (igen, da det er nævnt før), at der jo nok er store interesse for det. Og det glæder mig. 

Så et eller andet sted var det jo nok et dumt spørgsmål fra min side af. Men det behøver jo ikke at betyder at produktet fejler noget. Jeg ønskede blot at vide om der var forskellige shopsejer som kunne være interesseret i at skifte fra de store indløsere. Det har jeg så på fornemmelsen nu at det vil de gerne. 

Vi har skam været igang længe allerede (8 - 6 mdr.) og mangler kun nogle sidste detaljer (som du lidt er inde på), så er vi klar.
Jeg holder lidt mine kort tæt til kroppen, indtil de sidste ting er på plads. Sådan at vi er sikker på at det hele køre, når vi går igang. 

Så for lige at runde de "sur opstød" af, så var dette indlæg mere rettet til en lille debat omkring de store indløse og interessen for at for en ny spiller på markedet.

Jeg kan faktisk også se nu at vi ligger i den helt forkerte kategori. Vi må være blevet flyttet, da jeg havde smidt dette indlæg i en af teknik mm. kategorierne. Men det skyldes nok min forkerte formulering. Så det kanmåske også være derfor at mit indlæg bliver tolket lidt forkert.

Så jeg håber at det er ok nu:)  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)