Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en billig alt-muligt-mand til at hjælpe dig?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej kære Aminoer,

Jeg står i den situation, at jeg snart skal på en studietur, som jeg skal have betalt til, men det vil bankbogen ikke helt være med til Wink

Hader du også kedeligt arbejde? Så giv mig det!

Jeg vil gerne tilbyde min arbejdshjælp til billige penge, så derfor laver jeg alle de kedeligt opgaver for dig. Har du nogle simple tekstopgaver, opsætninger af Wordpress - hvad ved jeg! Alt er velkommen. Jeg har en masse tid, som jeg skal brugt på noget, så derfor ser jeg dette som en god løsning.

Jeg har en del erfaring i HTML/CSS, PHP, samt Wordpress og Prestashop, så derfor er jeg også behjælpelig på disse områder! Alt hvad du har af arbejde, som du mener, jeg kan løse for dig, skal du være mere end velkommen til at kontakte mig omkring - jeg er åben overfor alting!

Hvis du har en lidt speciel opgave, så skal du ikke tøve med at smide mig en besked eller en mail - det kunne jo være, at jeg kan løse den for dig. 

Ha' en super lækker søndag! 

De bedste hilsner

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogen, der føler det har interesse, så skal I være velkommen til at smide en mail på fs@stormmedia.dk. Så skal vi nok finde en rigtig god og ikke mindst billig pris såfremt, at du kan give mig nogle timer :-)

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kan du lave billeder i Photoshop ?. Eller arbejde med billeder i det hele taget ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hej.

Kan du lave billeder i Photoshop ?. Eller arbejde med billeder i det hele taget ?.

Hej Michael, 

Hvis du kan sende mig nogle eksempler på noget, du skal have lavet, så kan jeg vurdere, om det er noget, jeg kan klare. Det er dog ikke her mit ekspertise er :-)

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ahr en stor hurdle foran mig med tekster til flere hjemmesider/shops

blandt andet til skadedyrsbekæmpelse med tekster til samtlige arter der kan ses hos de eksisterende firmaer samt forskellige lexikons som skal omformuleres for at undgå duplicate content

Der er også tekst og andre projekter i den ryge udstyrs shop jeg har sat i gang hos danaweb

der kunne også være en legeplads på andre domains vi har hvis du selv ser en ide i et af dem 

min mail er 6000dk@gmail.com

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 05:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er billigt?

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:

Jeg ahr en stor hurdle foran mig med tekster til flere hjemmesider/shops

blandt andet til skadedyrsbekæmpelse med tekster til samtlige arter der kan ses hos de eksisterende firmaer samt forskellige lexikons som skal omformuleres for at undgå duplicate content

Der er også tekst og andre projekter i den ryge udstyrs shop jeg har sat i gang hos danaweb

der kunne også være en legeplads på andre domains vi har hvis du selv ser en ide i et af dem 

min mail er 6000dk@gmail.com

Jeg har smidt dig en mail.

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy:

Hvad er billigt?

Hej!

Det afhænger selvfølgelig af, hvad du skal have lavet. Hvis du smider mig en mail på fs@stormmedia.dk med noget, du gerne vil have kigget på, så skal jeg nok komme med en god pris til dig :-)

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også en lille smule erfaring i Shopify, så der kan jeg også klare en del opgaver, hvis det har interesse for nogen :-)

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)