Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dildo i glas - erotisk kunst

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hagbart:

Nu ville jeg ikke reklamere for mit tv møbel herinde om jeg så var PLUS. Man skal ikke blande æbler og pære sammen vel?

Hvis jeg vil finde en dildo, er min første tanke ikke Amino og jeg mener bare at det ikke hører hjemme herinde. Tanken med at tilbyde andre Aminoer gode rabatter, var vel til d

Du laver inddirekte reklame for din side, når du skriver i dette forum... JYI...

Men når man laver tilbud herinde, så er det nok ik fordi, at folk har søgt efter produktet/servicen, men mere fordi man vil give folk info eller et tilbud. Og den vej prøve at konverterer kunder. Ganske simpelt basic marketing... Så hvor er problemstillingen?

Hagbart:

Nu vi taler om upassende billeder på Amino, synes du så selv Mikkel Mikjær Christensen  at dit profilbillede er præsentabel for din virksomhed?

Ikke at det skal blive personligt ;-) 

Du er godt nok en old school person, hvis du vælger din samarbejdspartner ud fra et profilbilled... Ja faktisk direkte overfladisk to be hornest...

Sådan helt generelt, så burde du nok genoverveje din indstilling til mennesker og online verdenen, hvis du lever i en så gammeldags og overfladisk version af år 2014, som du giver udtryk for. Og det er ik for at blive person, det er bare et godt råd :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Fremtoning betyder alt og et profilbillede af en halvtyk nøgen mand er desværre ikke en mulig samarbejdspartner i min verden. Men fint nok hvis du vil bruge manden?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Hagbart:

Fremtoning betyder alt og et profilbillede af en halvtyk nøgen mand er desværre ikke en mulig samarbejdspartner i min verden. Men fint nok hvis du vil bruge manden?

Jeg er oprigtig mundlam!

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hagbart:
profilbillede af en halvtyk nøgen mand

Hej Hagbart.

Kan du ikke sende Mikkel en personlig besked, og ikke komme med den slags uvedkommende bemærkninger i denne tråd?

Mvh. Sexkanin.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Nu var det et svar til anden Amino ;-) sorry hvis din tråd bliver saboteret

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hagbart:

Fremtoning betyder alt og et profilbillede af en halvtyk nøgen mand er desværre ikke en mulig samarbejdspartner i min verden. Men fint nok hvis du vil bruge manden?

Det er helt fint ... jeg har heller ikke på nogen måde lyst til at arbejde sammen med snerpede mennesker som dig :-)

Derudover er jeg hverken nøgen eller halvtyk på billedet, nøgenheden står din egen fantasi for - jeg ved ikke hvilke tanker du gør dig oppe i hovedet, men det er under alle omstændigheder for egen regning. Min BMI ligger derudover på over 40, og dermed er jeg fed ... ikke halvtyk - og det er desuden ikke noget jeg lægger skjul på.

Trist verden du lever i ...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hagbart:

Fremtoning betyder alt og et profilbillede af en halvtyk nøgen mand er desværre ikke en mulig samarbejdspartner i min verden. Men fint nok hvis du vil bruge manden?

Siger personen, som ik en gang selv har et profilbilled på... Tankevækkende!

Og du har ret, jeg samarbejder skam heller ik med overfladiske og arrogante personer, så der kommer aldrig en bestilling herfra i din butik :) Iøvrigt en kommentar, som jeg slet ik forstår, at du vil lægge navn til, men Design by Hagbart er åbenbart stedet, hvor pli ik findes...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Vil da mene at mit billede, lige som dit er præsentabel, om jeg har pli, ved jeg ikke, kalder en spade for spade.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hagbart:
kalder en spade for spade.

Se, det er jo ikke rigtigt.

Mikkel sidder rigtig nok i bar overkrop - I hvert fald det øverste af den, på billedet. - At kalde det for en nøgen mand synes jeg er noget af en overdrivelse... Du må have travlt med at klage over nøgenhed i svømmehallen.

Jeg tror du skal holde op med at læse indlæg omkring dildoer, tror det pirre din fantasi for meget.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Måske :-) 

Igen, jeg synes bare ikke at det er et fornuftigt billede at bruge og jeg skal nok ikke uddybe det nærmere, ellers slår jeg nok rekord i 1 stjerner.

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)