Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej alle sammen, mangler god konstruktiv kritik af min webshop.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 25. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har startet en lille webshop (www.benso.dk), som jeg prøver at køre for at nogenlunde lav budget da det er mere en hobby end noget jeg skal blive rig af :)

Derfor kunne jeg godt tænke mig noget konstruktiv kritik af webshoppen- hvad er skidt, hvad er godt?

Samtidig kunne det være rart hvis nogen, der har mere styr på det end mig, kunne komme med forslag til evt. forbedringer af webshoppen.

Vil gerne kunne have kunder i butikken, uden af skulle ligge hele overskuddet i google adwords.

Glæder mig til at høre fra jer, og på forhånd tak!

Mvh.

Nicklas Runge

Benso.

http://www.benso.dk - Link til hjemmesiden! :)

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Den melder en fejl hvor den siger: Technical error......

men kigger lige nærmere på din side senere i dag

Fra Odense
Tilmeldt 25. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Siger den det når du bruger linket?

Og tak, glæder mig til at høre fra dig! :)

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk shoppen er meget fed, men skynd dig lige at få læst korrektur på din forsidetekst - og få så lavet nogle længere og mere inspirerende tekster, der både kan lokke søgemaskiner og kunder til :)

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din nye shop, når jeg går ind på den så loader den virker langsomt - ved ikke om det bare er hos mig.

1) Flot slider med fine fotos, dog foto 4 passer slet ikke ind hverken kvalitets eller i stilen, derudover svært at læse teksten på det foto 4

2) Sitemap - kan man ikke kalde det noget andet, som f.eks. oversigt eller ...?

3) Fotos ud i højre side af mest solgte, er fotos virkelig små/kedelige.

4) Når jeg trykker nye produkter så kommer der ingen frem

5) Om os bør du skrive noget mere spændende - jeg synes ikke du skal skrive at du er VVS, det er jo lige meget i forhold til det du sælger nu.

6) Nu ved jeg ikke hvor mange produkter du skal have i shoppen, men så længe du kun har 4, så synes jeg du skal deaktivere "sorter efter"

7) under handelsbetingelser skriver du at man kan fortryde sit køb ved at nægte modtagelse, mener altså med de nye regler så kan kunderne ikke fortryde købet bare ved at nægte modtagelse - men det er der nok andre kloge hoveder der kan svare på :-)

8) Stativernes oprindelse burde det ikke stå under hver enkelt produkt, så kunden forstår hvorfor man skal købe lige dit stativ

Alt i alt, lidt kedelig side, dog med et flot baggrundsbillede - men shoppen virker alt for stor til blot 4 produkter. Alt for meget tom plads på de forskellige sider. Alt det med "mest solgte" "mest sete" bør du gemme til der sker lidt mere på din side. Tror du med fordel kunne gøre den mindre, så folk bedre kan finde produkterne. Kan man ikke lave produkterne under slideren på forsiden ? Kontakt i øverste venstre side bør også rykkes, og det bør være en "hjem eller forside knap" så man hurtig kan komme videre.

Som sagt held og lykke med projektet - og det er blot min mening :-) Men pas på du ikke "skyder gråspurve med kanoner " :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 25. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den meget grundige feedback, det kan helt sikkert bruges til noget :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes forsideslideshowet er for højt. Jeg ville lave det, så man ikke kunne scrolle op og ned.

Lav nogle flere sider i menuen øverst. "Shop", "Tøjstativer" eller hvad ved jeg.

Er der altid gratis fragt? Reklamer med det, hvis ja.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)