Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min nye side

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

fodboldnews.dk:
Hvad mener du med indgangsvinkel? Så du mener også, at fordi bold.dk findes, så skal de bare have lov til at styre fodbold verden, og ingen konkurrenter have??

Nej, det var ikke det jeg skrev - men hvis du skal flytte en fast læser fra et andet fodboldsite, så skal du minimum være bedre end det nuværende side som vedkommende bruger, hvilket du ikke er. Jeg ved faktisk ikke hvorfor du skriver om at kigge på din side, fordi den er bygget på en gratis løsning med 2 artikler - noget af det vigtigste for mig som læser af fodboldnyheder er at jeg kan danne mit et overblik, hvilket din side ikke gør.

Det med indgangsviklen, der mente jeg at du ikke bare skal lave "videre sende" fodboldnyheder som alle de andre sider gør, som bold, onside, EB, BT - og tit oversat via google translate. Så jeg mener bare at du skulle gå i dybden med et specielt emne, f.eks. Dansk 1. division eller hvad du nu synes er spændende.

Men det kræver selvfølgelig at du synes det er spændende at skrive om fodboldnyheder, så du f.eks. lavede en artikel om at "de her 5 ungdomsspillere" skal du holde øje med. Altså noget med dybde som der mangler i fodboldverdenen, engang kunne tipsbladet finde ud af det.

Hvis man tager en anden branche, så læste jeg en spændende artikel om hvordan www.realityportalen.dk var opstået, og hvordan vedkommende tog fat i en niche indenfor "sladder" selvom Se og Hør sidder suverænt på den trone ( det var inden alle afsløringerne )  og jeg tror faktisk det går dem rigtig godt - og med 18.500 likes på facebook, så viser det bare at hvis man finder den lille niche til at starte med, så kan man altid udvide bagefter.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)