Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger ulønnet praktikophold i 3 måneder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler I en arbejdsom og energisk praktikant, som arbejder ulønnet i 3 måneder?

Jeg henvender mig til jer uopfordret, da jeg i forbindelse med min uddannelse til Markedsføringsøkonom på ErhvervsAkademi Sjælland, Campus Roskilde skal i ulønnet praktik i perioden 1 september  –  1 december 2014. Praktikken svarer til fuldtid i 3 måneder. Jeg kan tilbyde jer en motiveret og engageret arbejdskraft, som stiller den faglighed, jeg har erhvervet mig gennem mit studie til rådighed for jer.

Jeg brænder for at arbejde med alle aspekter af salg og markedsføring, og ser mig selv arbejde i jeres marketing/salgs afdeling, hvor jeg fx kan tilbyde at:

  • Kampagne optimering/online kampagne
  • Assistere med digitalmarketing/ markedsføring af sociale medier
  • Planlægning af og deltagelse i produktion af event og shows/ Projektledelse af div. Events
  • Analyser – Virksomhed/Swot/Marked/Kunde/Branche
  • Kundekontakt og kundebesøg
  • Salg – gennemføre krydssalg, opfølgende og opsøgende salg
  • Strategiopgaver – distribution, produkt, web osv.
  • Udpege problemstilling i virksomheden og opstille løsningsforslag. Projektledelse og gennemførsel af opgaven
  • Identificering af potentielle målgrupper og produkter
  • Opfølgning af markedstrends
  • Udarbejdelse af marketing materialer og præsentationer

 

I forbindelse med praktikken skal jeg endvidere skrive en hovedopgave, og jeg kan derfor også tilbyde at arbejde med en konkret problemstilling, som I ønsker at få undersøgt. Gennem min uddannelse og forskellige projekter, har jeg også tilegnet mig en bred vifte af viden om økonomi, erhvervsret, organisation, logistik, og ledelse.

Mine største personlige styrker er min ansvarsbevidsthed og min samarbejdsevne. Jeg er fx god til at gøre plads til alle i et team, både fagligt og socialt. Jeg er endvidere arbejdsom og tager gerne imod nye udfordringer. Om mig selv kan jeg også fortælle, at Jeg tidligere arbejdet som servicemedarbejder i Netto, ISO, Fona, Q8 i Farum og salg af El-cigaretter. Da jeg arbejdet i Fona var jeg også med til at sælge da jeg havde en del viden om de varer som Fona solgte. I Q8 fik jeg en stor erfaring inden for mersalg. Ud fra min tidligere beskæftigelser har jeg erfaret, at jeg netop er god til at bevare overblikket og være produktiv – selv under pres.

Jeg forstiller mig, at mit fremtidige arbejdsområde skal være i en salgs eller marketingafdeling som jeres, og jeg glæder mig til at omsætte min teoretiske viden i praksis. 

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen  

Daniel Risteski

Mail: Danielristeski@hotmail.com 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)