Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosted kurv på html webshopløsning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har bygget en min egen shop i HTML. Fordi det kunne jeg finde ud af :-)

Jeg har hele tiden regnet med at skulle bygge http://www.mals-e.com/index.php på som kurv bagefter men har fortrudt lidt da den åbner op i et nyt vindue.

Så faldt jeg over snipcart.com som ser rigtig godt ud, dem har jeg været i kontakt med. De siger at de ikke understøtter PCI og kan derfor ikke køre sammen med Quickpay.

Er der nogen der har gode ideer til hvad jeg ellers kan bruge?

Lars

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har integreret Stripe i mit system til betalinger. Jeg læste at Stripe nu også er tilgængelig i DK her på Amino for nogle dage siden. Du kan enten vælge deres standard kurv, eller bruge deres API til at lave din egen i eks. Javascript, PHP eller et andet sprog. 

Det er den eneste jeg har erfaring med, men der findes sikkert andre. Jeg er dog ikke sikker på om de understøtter Dankort

Mvh Carsten

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Tak for svar. Jeg har læst lidt om stripe. Men er ikke helt med.

Er det en kurv man programmere på siden og så kører betalingen igennem dem? Jeg har en indløsningsaftale med nets liggende godkendt. Så den vil jeg egentlig gerne bruge.

Lars

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en indløsningsaftale liggende, ville jeg nok gå efter en anden løsning. Stripe er en all-in-one, og man betaler et fee pr. transaktion. 

Mvh Carsten

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Det er lige præcis det. Det kan mals-ecommerce men ikke på en "pæn" måde. Har skrevet med snipcart om de kunne sammen med Quickpay. Men snipcart gav vist op undervejs. De var ellers flinke til at undersøge muligheden.

Så det jeg mangler er en hosted kurv der fungerer on-site på en fornuftigt måde.

Lars

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)