Når du siger du ingen problemer har, er det så fordi du bogstaveligt ved at modtager har fået?
Jeg ser at mailchimp siger 100% levering og ingen bounces er til stede. Og alligevel mangler ca. 33%. Det er først nu jeg opdager, fordi denne subliste er til kunder som skal melde tilbage til mig. Derfor har jeg talt med hver enkelt som ikke har modtaget min mail fra mailchimp...
Ender vel med jeg prøver et dansk, og får support :) Kan ikke helt overskue at sætte mig helt ind i leveringsregler og meget andet...
Ps. kan det mon ha noget at gøre med at min mail CNAME ligger til google /gmail (bruger google business).
Hvis der var prispolitik, hvor det ikke er baseret på antal sendte mail, men antal tilmeldte, så kan vi godt tage en snak :)
Ligesom mit telefonabonnement. Har fri tale. betaler en fast pris. Jeg skal ikke tænke over hvor mange timer. Det er en god følelse.
Lucas - Hosting4Real:
Tror det bliver svært at finde udover Mailchimp - da det der koster penge for firmaet, er den mængde emails du sender - og ikke antallet af tilmeldte.
Jeg kan nu komme i tanke om ganske mange udbydere der kører med priser på antal tilmeldte og ikke på antal sendte mails. Så at finde andre end Mailchimp er ikke det store problem.
Afregning efter afsendte eller antal tilmeldte er en smagssag. Sammenligningen med fastpris på telefonregningen mener jeg nu ikke holder vand. For det første vokser din liste forhåbentligt - derfor er der ikke tale om en fastpris aftale. Derimod skal du acceptere at blive afregnet så snart du føjer kontakter til din liste - og altså længe før du begynder at sende dem mails. Fordelen er selvfølgelig at du i de perioder hvor du måske kører ekstra kampagner ikke skal tænke over om din regning stiger. Men man bør også være opmærksom på hvor mange gange man har tænkt sig at udsende mails på månedsplan til sine tilmeldte, inden man acceptere en afregning efter antal tilmeldte modellen. Det kan faktisk hurtigt blive dyrere at afregne på denne måde specielt hvis man eksempelvis kun sender ét månedligt nyhedsbrev.