Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mailchimp mangler 33% i levering

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der var prispolitik, hvor det ikke er baseret på antal sendte mail, men antal tilmeldte, så kan vi godt tage en snak :)

Ligesom mit telefonabonnement. Har fri tale. betaler en fast pris. Jeg skal ikke tænke over hvor mange timer. Det er en god følelse.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Hvis der var prispolitik, hvor det ikke er baseret på antal sendte mail, men antal tilmeldte, så kan vi godt tage en snak :)

Ligesom mit telefonabonnement. Har fri tale. betaler en fast pris. Jeg skal ikke tænke over hvor mange timer. Det er en god følelse.

Tror det bliver svært at finde udover Mailchimp - da det der koster penge for firmaet, er den mængde emails du sender - og ikke antallet af tilmeldte.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke det problem, det virker fint her.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt korrekt.

Sammenligningen med MailChimp er ikke helt passende. Du bør mere sammenligne os med Responsys :-) der koster 15-20 gange vores pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en pris model, hvor du kan betale pr. brugere ;).

https://bullsender.com/pris 

Har du under 2.000 brugere, kan du også vælge en gratis konto.

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy:

Jeg har ikke det problem, det virker fint her.

Hej Remy

Når du siger du ingen problemer har, er det så fordi du bogstaveligt ved at modtager har fået?

Jeg ser at mailchimp siger 100% levering og ingen bounces er til stede. Og alligevel mangler ca. 33%. Det er først nu jeg opdager, fordi denne subliste er til kunder som skal melde tilbage til mig. Derfor har jeg talt med hver enkelt som ikke har modtaget min mail fra mailchimp...

Ender vel med jeg prøver et dansk, og får support :) Kan ikke helt overskue at sætte mig helt ind i leveringsregler og meget andet...

Ps. kan det mon ha noget at gøre med at min mail CNAME ligger til google /gmail (bruger google business).

God dag.

Kim :)

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Hvis der var prispolitik, hvor det ikke er baseret på antal sendte mail, men antal tilmeldte, så kan vi godt tage en snak :)

Ligesom mit telefonabonnement. Har fri tale. betaler en fast pris. Jeg skal ikke tænke over hvor mange timer. Det er en god følelse.



Lucas - Hosting4Real:
Tror det bliver svært at finde udover Mailchimp - da det der koster penge for firmaet, er den mængde emails du sender - og ikke antallet af tilmeldte.

Jeg kan nu komme i tanke om ganske mange udbydere der kører med priser på antal tilmeldte og ikke på antal sendte mails. Så at finde andre end Mailchimp er ikke det store problem.

Afregning efter afsendte eller antal tilmeldte er en smagssag. Sammenligningen med fastpris på telefonregningen mener jeg nu ikke holder vand.
For det første vokser din liste forhåbentligt - derfor er der ikke tale om en fastpris aftale. Derimod skal du acceptere at blive afregnet så snart du føjer kontakter til din liste - og altså længe før du begynder at sende dem mails. Fordelen er selvfølgelig at du i de perioder hvor du måske kører ekstra kampagner ikke skal tænke over om din regning stiger. 
Men man bør også være opmærksom på hvor mange gange man har tænkt sig at udsende mails på månedsplan til sine tilmeldte, inden man acceptere en afregning efter antal tilmeldte modellen. Det kan faktisk hurtigt blive dyrere at afregne på denne måde specielt hvis man eksempelvis kun sender ét månedligt nyhedsbrev.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)