Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille tøjproduktion. Budge på maks 5000kr.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg overveje at starte eget tøjfirma, men jeg mangler en god tøjproduktion, grene i udlandet.

Det er Polo i højeste kvalitet 

Kontakt mig på min Mail

Patricksorensenpetek@gmail.com
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

5.000 DKK  det må da være en joke?  Det er sgu da noget useriøst at tror du kan få noget produceret og fragtet hjem for 5.000 DKK.

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nånånå, små slag der :-) Det kommer da an på så meget. Hvis de 5000,- er til at købe en portion i form af en slags "vareprøve" er det da rigeligt. Desuden kan man komme overraskende langt for forholdsvis små penge!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

JNS8260:

Nånånå, små slag der :-) Det kommer da an på så meget. Hvis de 5000,- er til at købe en portion i form af en slags "vareprøve" er det da rigeligt. Desuden kan man komme overraskende langt for forholdsvis små penge!

Du kan da ik rigtig komme nogen steder, hvis du vil producerer poloer i højeste kvalitet, og dit budget er 5000 kr... 

Du kan sagtens få det lavet, men de bliver så mega dyre landet i DK, at der ingen penge er at tjene på det... Det er basal matematik...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg IKKE helt enig i. Det kommer jo an på hvor meget man regner med at få til dk for de 5000, men jeg ka da godt høre at du er den type som bestiller containere hjem - siden at du håner folk på den måde! Hvis du er sælger håber jeg da virkelig at du snakker pænere til dine kunder, end du gør til de stakkels folk som blot søger nogle råd! Men lad os bare være enige om at være uenige

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)