Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En hårdtarbejdene medarbejder.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Goddag, 

Mit navn er Jonathan Elmer Hjordt, jeg er blot 13 år gammel.

Jeg kunne godt tænke mig et nyt job, ved siden af mine andre hverdags beskæftigelser. 

Jeg ville være 100% til rådighed tirsdag, torsdag, fredag , lørdag og søndag. Arbejdet kunne bestå i lettere skriveopgaver, pakning af vare, et smut på posthuset. Derudover kan jeg også godt besvare emails, tage telefoner også videre.

Grunden til jeg søger endnu en beskæftigelse er, at jeg godt kunne tænke mig en fast indkomst, hvilket ville blive sparet op til at realisere mine drømme. Så kunne du tænke dig at ansætte en hårdtarbejdene knægt, så ville jeg prøve mig selv. Fordelen er jeg ikke er så dyr, som andre. 

Hvis du gerne vil se mit CV, så kan du også bare kontakte mig.

Jeg ser frem til en mere uddybende samtale med Jeres virksomhed.

Med venlig hilsen

Jonathan Hjordt

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan.

Hvor i landet befinder du dig?

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjællandsområdet, men jeg kan fremvise et god cv...

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt CV ændrer nok ikke på, hvis de skal bruge dig i fx Odense ;)

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan jo godt lave internetbaserede opgaver på Sjælland, eller svare på mails. ;)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Respekt for, at du gerne vil arbejde, Jonathan.

Men skriveopgaver for professionelle - det er altså ikke dig endnu. 
Med det antal fejl, der er i dit opslag, demonstrerer du, at du har brug for at træne dit skriftlige danske en del, før du kan udbyde det som service.

Jeg er sikker på, at du kan en masse andre ting - og du skal bare klø på. Jeg er ikke ude på at få dig ned med nakken eller sådan noget, men hvis du udbyder en ydelse, og din chef efterfølgende opdager, at du ikke løser opgaven ordentligt, så ryger du ud i en fart - og det er jo ikke meningen, vel.

God vind med din jobsøgning.

Venlig hilsen

Hans

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

DEt er skam nok rigtigt, men jeg har heller ikke rigtig prøvet, at få ansøgningen lavet grammatisk korrekt.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jonathanhj:

DEt er skam nok rigtigt, men jeg har heller ikke rigtig prøvet, at få ansøgningen lavet grammatisk korrekt.

Skal det forstås sådan, at du bevidst har fyldt nogle fejl i - hvorfor dog?
Eller skal det forstås sådan, at du ikke mener, at en ansøgning er vigtig nok til at gøre sig umage - hvordan mon en potentiel arbejdsgiver reagerer på det?

Det kan godt være, jeg lyder lidt hård, men du lærer det jo ikke, hvis du kun får skulderklap:
Tag dig sammen og gør dit bedste - ellers placerer du dig selv bag ved dem, der gjorde.
Du kan læse her, hvordan en almindelig arbejdsgiver (mig selv) reagerer på ansøgere, som ikke tager sig selv - og dermed mig - alvorligt. : http://tekstspot.dk/anne-var-ikke-dygtig-nok/
Jeg håber ikke, du tager mine råd ilde op. Det er udelukkende tænkt som tips, der kan føre dig tættere på dine ønsker.
Venlig hilsen
Hans
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)