Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket e-mail program

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften, 

Jeg vil gerne sætte en kontaktformular ind på mit WordPress side, men der er dukket et par problemer op. Først og fremmest: Hvilket e-mail program vil være det bedste af bruge på vegne af min side, der handler om fodbold. Gmail, Windows Live Mail, Hotmail eller andet? Hælder selv mest til Gmail. 

Det andet: Nogle, der kan anbefale et plugin med en god kontaktformular på dansk, og hvordan får jeg ændret emailen, så det bliver til den mail, jeg opretter til mit fodboldsite og ikke min egen?

På forhånd tak. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ud hælder til Gmail så brug dem :-)

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hælder egentlig ikke til noget, da jeg ikke kender fordele ved de forskellige. Derfor jeg håber, at nogen kan hjælpe :-)

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der vil dele, hvordan de selv gør?

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu oprettet min mail via mit webhotel på Unoeuro - var ikke klar over, at man kunne det, men hvordan kommer jeg så videre herfra? Altså der må skulle bruges et program til at læse, besvare, oprette mail mv.?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du har oprettet en webmail hos Unoeuroe, så kan du logge på den via nettet, og så gennem Unoeuroes egen mail klient, besvare mails og skrive nye mails.

MEN, du kunne også vælge at installere fx. Microsoft Outlook, og så outlook til at importere dine mails automatisk. Det er meget praktisk, hvis man har flere forskellige mail adresser, men også, fordi at du ikke behøves at logge på hver gang, du vil tjekke dine mails.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter mig af Thunderbird som mailprogram, fordi det er alsidigt og fungerer rigtig fint. Tilmed bruger jeg IMAP fremfor POP3 til samtlige emailkonti - så har jeg altid enhver mail ved hånden, uanset hvilken enhed jeg sidder på.

Du kan læse mere om IMAP her: https://www.unoeuro.com/support/faq/2/105/

Og hvordan du opsætter din mail i de forskellige programmer her: https://www.unoeuro.com/support/faq/2/

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret begge. Jeg har kun den ene mail at administrere, så det er ikke så vigtigt for mig, at kunne samle flere mails i samme program. Jeg vil kigge nærmere på Jeres link. Hvor finder jeg Unoeuros egen email-program og kan det anbefales? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

I vores platform, eMarketeer, kan du på enkel vis lave formularer, som efterfølgende kan integreres i CMS, så de bliver en del af hjemmesiden. Hvis du vil teste det, kan du smide en mail på jj@marketingmanagement.dk.

Jesper

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)